Tåkelys Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tenkte å kjøpe dette minnet: SDRAM PC133 256MB 7-7,5ns Minne 168-P 3.3V (Passer ikke til BX) Men så står det at det ikke passer til BX. Der stopper min viten. Den maskinen minnet skal stå i, er en: P3 667MHz Asus hovedkort(husker ikke hva slags) med AGP. Det har stått i slik vanlig sd-ram før, men den er plukket ut for en stund siden. Så spørsmålet mitt blir da. Vil denne rammen passe? Takker til dere som eventuelt tar dere tid til å svare Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 da kjøper du en som passer til BX da vettu BX er et chipset, Intel 440BX er det vel. Du kan finne ut om du har dette f.eks med hjelp av Aida32 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Har funnet ut at det er et Asus cuv4x hovedkort. men klarer ikke å finne det på Asus sine hjemmesider Så jeg har ikke peiling på hva slags chipset det er. Og siden maskinen står uten ram i, så blir det vanskelig å kjøre AIDA. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Om Asus CUV4X stemmer bruker det et chipset fra VIA og ikke Intel. Så RAM'en skal passe. Men det koster ikke så forferdelig mye mer for tilsvarende brikker fra Apacer eller TwinMOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå