Kellendil Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes det også skal nevnes at det finnes mye Nikon d300 på bruktmarkedet for tiden. Dersom du ikke er helt bestemt på å holde deg til Sony er det et _meget_ bra kamera. Du får et med 10-20k eksponeringer helt ned i 7000 (eller mindre) om du er litt tolmodig. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Synes det også skal nevnes at det finnes mye Nikon d300 på bruktmarkedet for tiden. Dersom du ikke er helt bestemt på å holde deg til Sony er det et _meget_ bra kamera. Du får et med 10-20k eksponeringer helt ned i 7000 (eller mindre) om du er litt tolmodig. "Helt" ned i 7000,-? Er nå det særlig billig egentlig? Man får vel et nytt 50D for et sted på 7 tallet? Og D300s faller og i ny pris hele tiden.. Tor Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er billig i forhold til nypris ja. Lenke til kommentar
HFPzN Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Har fått hentet kameraet mitt nå, og må si at jeg er meget fornøyd! Fulgte rådet her inne og kikket en del på A700, men fant ut at til mitt bruk er LV et "must", så da ble det A550. Venter på en del optikk som er rett rundt hjørnet, så gleder meg til å få prøvd ut kameraet med noe annet enn standard-objektivet. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gratulerer med nytt kamera Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gratulerer, du får nok mye glede ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå