DeadManWalking Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg prøver å liste opp en bruker sine innlegg men får flood crappe uansett hvor lenge jeg venter? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Samme her, har vært sånn hos meg lenge Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Så fint, da er dette faktisk et problem da. Noen med peiling som har lyst til å komme med en tilbakemelding? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Går det an, det er alltid så intenst jævlig dritt dårlig tilbakemelding i denne delen fra folk som faktisk driver dette stedet. En tilbakemelding om forumet er bare en tilbakemelding VIST NOEN LESER DEN! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det går jo an å lese ein tråd utan å svare på den ... Men eg er einig, det hadde vore kjekt om Drift hadde tatt seg tid til å kome med nokre små tilbakemeldingar til oss av og til. Når det gjeld det tråden faktisk handlar om: Eg har sett det er andre som har same problem, men har ikkje opplevd dette sjølv. Skjer det same uansett kva nettlesar og forumskin du bruker? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har samme problemet som dere. Hos meg så skjer det kun når jeg bruker google chrome. I firefox så fungerer det fint. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Det vil si at enten så bryter denne siden en standard, eller så gjør google-chrome det. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå sliter jeg også med nettbanker når jeg bruker chrome da, og eehh. er ikke alle videosider som lar meg spole i videoer når jeg streamer fullskjerm i chrome.(xvideos ) Så jeg satser på chrome gitt:) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Denne feilen kommer bare i Chrome. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1008460&hl= Endret 24. januar 2010 av Kris Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Etter at dere har ventet så trykk CTRL+F5 så skal dere få det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg