probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hallo, jeg og kameraten min skal til Boston og være der en uke og vi lurer på om dere har noe tips på hva jeg bør få med meg av fasiliteter osv? Det vi har tenkt på til nå: 1. dra på noe sportaktige greier (selvom vi ikke er intressert i sport) men det er utrolig gøy å få med seg! 2. så har vi tenkt å få med oss Boston Symphony Orchester! 3. så må vi jo ta en tur på museum of Science. tips anyone? Takk Endret 7. januar 2010 av probin Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Amerikansk fotball eller baseball! Du kan da ikke dra til USA uten å oppleve slikt? Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 vi skal jo det .. "noe sportaktige greier" Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gå på turisinformasjonen og spør etter "The famous tea party" Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 haha.. hørtes ut som noe kødd? hva er det? altså.. jeg skjønner hva tea party er, men du skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Boston Tea Party? Følg med i historietimen, gutt! Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) psss.. har ikke hatt historie siden ungdomskolen.. kan ingenting lenger. leser litt på wikiwiki nå da får jeg spørre om det da! hææhæ Endret 8. januar 2010 av probin Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal du til Boston og gjøre noe sportsaktig er det få ting som er mer amerikansk enn å se en NHL kamp. Jeg gjorde dette selv i NY og for en opplevelse for meg som ikke engang har sett en kamp eller som har likt det før. Etter kampen var jeg frelst og det var utrolig gøy. Ishockey er noe helt annet live og i boston har de også et fantastisk arena ved navn TD Banknorth Garden hvor det også blir spilt NBA kamper. Du bør absolutt vudere å se en kamp til Boston Bruins om de spiller hjemmekamp mens dere er der. Det skal stort sett ikke være noe problem da de spiller kamp hver andre eller tredje dag. Mer info kan du finne på: http://bruins.nhl.com/ Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Skal du til Boston og gjøre noe sportsaktig er det få ting som er mer amerikansk enn å se en NHL kamp. Jeg gjorde dette selv i NY og for en opplevelse for meg som ikke engang har sett en kamp eller som har likt det før. Etter kampen var jeg frelst og det var utrolig gøy. Ishockey er noe helt annet live og i boston har de også et fantastisk arena ved navn TD Banknorth Garden hvor det også blir spilt NBA kamper. Du bør absolutt vudere å se en kamp til Boston Bruins om de spiller hjemmekamp mens dere er der. Det skal stort sett ikke være noe problem da de spiller kamp hver andre eller tredje dag. Mer info kan du finne på: http://bruins.nhl.com/ aaah.. tusen takk! dette SKAL jeg ta opp for kameraten min! høres utrolig gøy ut! Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg må tydligvis lese her inne for å få med meg hva du driver med ja Kort fortalt; Boston Tea Party gikk ut på at Amerikanerne dumpa massevis av te i havet i protest mot å betale skatt til England. *edit* Tråden var visst ikke helt ny nei. Jaja. Endret 10. februar 2010 av Miriel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå