Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor må forhuden trekkes ned før sex?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk deg at du har på deg en flosshatt. Så går du inn en dør som er bare noen cm høyere enn deg selv. Da må nødvendigvis hatten falle av. Hvis flosshaten er limt til hodet vil det nødvendigvis oppstå skade av en eller annen sort.

Slik er det også med forhuden. Hvis du har den over hodet når du penetrerer vil den falle ned av seg selv pga friksjonen inni der. Hvis den sitter låst fast i "øvre stilling" vil det nødvendigvis oppstå skade pga at friksjonen trekker huden bakover mens hodet "skyter" frem.

Gir det mening?

Lenke til kommentar

Tull og tøys.

Jeg ble operert for trang forhud for noen år siden, men hadde mye sex før den tid. Var ingen problemer med dette. det må ikke "nødvendigvis" bli skade.

Lenke til kommentar
Som evnetittelen tilsier, hvorfor må forhuden trekkes ned før sex? Hvilken praktisk betydning har dette?

Aldri hørt at du skal gjøre dette. Jenta er jo våt, og bevegelsene vil jo naturlig presse forhuden bak.

Enaste tilfellene der jeg vet at du SKAL dra forhuden bak er når du skal ta på kondom, dette er for å sørge for at kondomen sitter, og at det skal ikke bli ubehagelig.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig, den kan brukes som en "boost" innover og :)

Dette er en teknikk jeg gjerne vil lære. Explain.

PS: I like where this thread is going.

Om det er tørt i området rundt sjeden kan det være en fordel at forhuden ikke er tilbaketrukken. Da bruker du enkelt og greit forhuden til å "skli" innover uten å "sette deg fast". Altså, en liten boost ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...