Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Diskusjon.no-skinet er openbart ikkje heilt fungerande endå. Byt skin til IPB, so går det an å bruke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Aha. Det så straks litt bedre ut. Takk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg misunner ikke Mads oppgaven med å lage alle skinnene. Mye arbeid og knoting, og at på til må det gjøres via en innebygget JavaScript-editor i forumprogramvaren. Hadde vært lettere om man kunne laget skinnene som PHP-filer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Husk på det Skagen at det er veldig mye likt i skinnene, når han har fått til det første, burde resten gå enkelt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Bare jeg får IPB Pro Sort, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Syns denne tilbakemeldingskategorien fortjener en egen ferdigbehandlet/arkiv -kategori så vi kan se hva som er blitt gjort. Når oppgraderingen er ferdig kan man flytte innleggene til arkivet som ligger hakket lenger opp i hierarkiet Lenke til kommentar
Scix Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Har ikke lest gjennom alle de andre, så bare slett posten hvis det er en dobbelpost Ser bare de 8 første postene i denne tråden http://upgrade.diskusjon.no/topic/1165495-...cre-meg-phyton/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det kan nok ha noe å gjøre med at det er en kopi av databasen som benyttes og at kopien ble kopiert før det kom ytterligere innlegg i tråden du refererer til. Den originale tråden på forumet. Klikk. Har ti innlegg. Angående profiler ol. håper jeg mye av det som i dag er slått på kan slåes av? Jeg ønsker ikke kommentator felt ol. i profilen. e: edit Endret 28. januar 2010 av R083r7 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Nå vet jeg ikke hva du legger i "og lignende", men du kan i alle fall skru av muligheten for å kommentere på din profil, samt skru av visning av venner med mer. http://upgrade.diskusjon.no/index.php?app=...amp;tab=members Du kan og velge å ha det slått på, men at du må godkjenne kommentarerene selv. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Foreløbing = Ikke særlig pent og praktisk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Ikke fokuser på utseender, men på testing av funksjonalitet, utkikk etter bugs. Utseender tar vi etterhvert. Har du evt. meninger om funksjoner du ikke liker osv. kan du komme med dem Du kan velge IPB sitt standardskin hvis utseendefeil blir forstyrrende i testingen. Endret 28. januar 2010 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) En diskusjon ble splittet ut til en egen tråd; Blir noen ganger sendt til forsiden når jeg poster. Endret 29. januar 2010 av TSP Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jippi! Syntax highlighting i code taggen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Dere har litt av en jobb å gjøre. Kun sju sider i kamptråden til United, når det vanligvis pleier å være rundt 30. Brukerne har dessverre blitt skremt bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg