TSP Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, her er en generell pratetråd for oss testere. Ønsker at bugs og tilbakemeldinger tas i egne tråder, men hvis moderatorer eller administratorer for eksempel gjerne ønsker at vanlige medlemmer skal teste noe, kommer vi til å henvende oss her. Dette er og stedet for generell diskusjon rundt forumoppgraderingen, slik at vi slipper å okkupere andre tråder med generelt prat, forespørsler og spørsmål Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Får denne inn i mine innlegg først som sist jeg. I påvente av TSPs nye superfunksjon Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Synes den Loading greia på toppen er en smule irriterende. Og så synes jeg dette er en smule skremmende. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Autoplay på videoer du tenker på? Det er vel en typisk ting som skal lukes ut Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde egentlig vært fint om den ble luka ut, ja. Og at videoer automatisk ble skjult. Men er det egentlig så bra med alt det der web2.0-tullet? Kan da ikke være bra når det gjelder resursbruk på server? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 IPB3 ser fint ut så langt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Kunne noen meldt seg frivillig til å la alle sine innlegg bli fjernet fra upgrade.diskusjon.no? (Kun testoppgraderingen naturligvis ) Post noen innlegg og tråder på testoppgraderingen først og si deretter fra her. Innleggene dine på testoppgraderingsforumet vil evt. ikke komme tilbake før neste testoppgradering av en backup-database blir gjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Flust av innhold fra meg der, TSP. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke?Det jeg ønsker å teste er om alle innleggene dine evt. havner i papirkurven eller ikke, så jo det kan bli flere enn 125. Men kun på testoppgraderingen. Det som skjer der har ikke noe å si for dette forumet Så du melder deg frivillig Dragen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke? Ingen grunn til at noe på testinstallasjonen skal påvirke ting her hvis det er det du mener edit: litt sen ja. Endret 8. januar 2010 av hernil Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Når kommer diskusjon.no-skinnet til å fungere? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Etterhvert som Mads tilpasser det og de andre skinnene Det funket i større grad før så noe har sannsynligvis blitt endret i en annen modifisering. Skin er vel noe av det siste som får en finpuss da dette er en veldig front-end del av installasjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg melder meg frivillig, TSP. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kan gjøre det. Men jeg vil ikke ha flere søppelinnlegg (de jeg har 125 av her). Det skjer vel ikke?Det jeg ønsker å teste er om alle innleggene dine evt. havner i papirkurven eller ikke, så jo det kan bli flere enn 125. Men kun på testoppgraderingen. Det som skjer der har ikke noe å si for dette forumet Så du melder deg frivillig Dragen? Jepp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er ikke sikkert alt fra dere blir slettet likevel, se på dere selv som prøvekaniner fremover Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Reputation er det samme som pluss/minus-systemet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, det skulle stemme. Men det skjer en feil når man trykker på + ved siden av postene nå, tror jeg vet hvordan det skal fikses, men må få kontakt med drift først. Forøvrig, jeg trodde du hadde startet flere emner på testoppgraderingen Latias, jeg ser ingen (Alle er i papirkurven) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, det skulle stemme. Men det skjer en feil når man trykker på + ved siden av postene nå, tror jeg vet hvordan det skal fikses, men må få kontakt med drift først. Forøvrig, jeg trodde du hadde startet flere emner på testoppgraderingen Latias, jeg ser ingen (Alle er i papirkurven) Hmm, hvor har det blitt av dem da? Kanskje i PAPIRKURVEN??? Føler jeg blir misbrukt på testforumet. Warn, og slett av poster. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er det bare hos meg uppgrade er helt på tur? Bare masse kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg