Khaffner Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den 11. Desember bestilte jeg en Flip N Fold på Ebay fra brukeren Onestopgadgetstore1978. Dette er det siste jeg hørte fra dem, samme dato: Hi xxxxxxxx, I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly. Item title: Flip N Fold Clothes Folder - As Seen on TV Web Address: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=250543918094 Item number: 250543918094 Buyer User ID: xxxxxxxxx Seller User ID: onestopgadgetstore1978 Total: $50.35 Once your item arrives in satisfactory condition, please leave feedback for me. Thank you again! Jeg aksepterer noe forsinkelse pga juleferie og at firmaet holder til i USA. Men nesten 4 uker uten sporingsnummer, svar på epost eller hentelapp i posten gjør meg mistenksom. Har sendt mail til personen 2 ganger hittil, uten svar. Men selger har 99.1% positive feedback. Er dette vanlig? Er første gang jeg har kjøpt noe på Ebay Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg har vært borti at ting jeg har bestilt og som er sendt fra Storbritania i starten av desember først har kommet frem i midten av januar.. da etter at ting jeg bestilte i etterkant fra samme butikk kom frem. Sikkert Posten som roter. Endret 7. januar 2010 av gxi Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det lengste jeg har opplevd av leveringstid fra en selger via Ebay var nesten 2 mnd. Jeg kontaktet selgeren og ba dem sende på nytt, dagen førproduktet kom... Forsinkelsen kom hos posten som ikke sendte meg tollmeldingen, så den ble liggende hos dem og råtne en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå