Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst]Kommer vann opp av avløp

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Når jeg bruker vannet på kjøkkenet i min leilighet så kommer det rare lyder fra avløpet i boden. Jeg ser også at det er litt skitt som kommer opp der, ikke mye men det bekymrer meg. I dag var det en liten dam av vann på gangen og litt i boden som kommer fra avløpet. Vannet var ikke farga og det lukter rent men jeg ser det var litt urent når jeg tørka opp og fikk det i bøtta. Det er snakk om ca. 1 - max 2 liter vann.

Dette har skjedd en gang før også (for 2 uker siden). Er det pga kulden dette skjer? Det har vært veldig kaldt nå i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket at det ikke har blitt skade i rørene? Kan være tilfelle, hvis det er luft i rørene, så blir det lyd av det. Ellers ville jeg tatt kontakt med en rørlegger for å sjekke nærmere. Det er bedre å være på den sikre siden, enn å måtte ta igjen dette.

Det har jeg vært med på, og det er ikke bare bare. For det første er det dyrt, og for det andre er det surt arbeid å måtte ta igjen, selv for en rørlegger. Jeg har iallefall lært av det, og heller bruke litt ekstra på å holde varmen der hvor det normalt sett ikke er varmluft, sånn at rørene ikke går til dunders igjen. ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-0ncAanc1

Det var en blokkering av fett o.l. Tok en runde med avløpsåpner og masse kokende varmt vann. Det løste saken! Nå er alt i orden igjen.

Ble litt skremt av innleggene her, var nok ikke så galt nei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...