Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Når jeg bruker vannet på kjøkkenet i min leilighet så kommer det rare lyder fra avløpet i boden. Jeg ser også at det er litt skitt som kommer opp der, ikke mye men det bekymrer meg. I dag var det en liten dam av vann på gangen og litt i boden som kommer fra avløpet. Vannet var ikke farga og det lukter rent men jeg ser det var litt urent når jeg tørka opp og fikk det i bøtta. Det er snakk om ca. 1 - max 2 liter vann. Dette har skjedd en gang før også (for 2 uker siden). Er det pga kulden dette skjer? Det har vært veldig kaldt nå i det siste. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sjekket at det ikke har blitt skade i rørene? Kan være tilfelle, hvis det er luft i rørene, så blir det lyd av det. Ellers ville jeg tatt kontakt med en rørlegger for å sjekke nærmere. Det er bedre å være på den sikre siden, enn å måtte ta igjen dette. Det har jeg vært med på, og det er ikke bare bare. For det første er det dyrt, og for det andre er det surt arbeid å måtte ta igjen, selv for en rørlegger. Jeg har iallefall lært av det, og heller bruke litt ekstra på å holde varmen der hvor det normalt sett ikke er varmluft, sånn at rørene ikke går til dunders igjen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du har en blokkering i en Y-kobling. Enten på grunn av is, eller manglende vedlikehold. Kontakt huseier og/eller rørlegger omgående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det var en blokkering av fett o.l. Tok en runde med avløpsåpner og masse kokende varmt vann. Det løste saken! Nå er alt i orden igjen. Ble litt skremt av innleggene her, var nok ikke så galt nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå