Zevz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Datamaskinen min, har av en eller annen syk grunn, fått det for seg at den skal restarte hver gang jeg går inn på properties - settings - advanced Når jeg trykker på advanced restarter den seg... Dette er sinsykt irreiterende fordi jeg skal slå av vertical sync sånn at jeg får bedre fps i counter-strike... Derfor lurer jeg på om det er noen som helst annen måte å slå av vertical sync på enn å gå på properties - settings - advanced. Håper på raskt svar! Os: windows xp pro Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hey. hadde samme problemet sof en stunn siden. jeg løste det med å av istallere skjermdriverne å installere nye. da funket det å gå inn på egenskapene btw, Zevz: heite du ketil ? Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 har prøvd å avinstallere driverene og installere nye.....det hjalp ikke Heter ikke kjetil Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Weee! løste problemet ved å laste ned GeForceTweakUtility fra www.voodoofiles.com 8) I programmet kunne man skru av vsync : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå