Gjest yara Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg blør ofte neseblod, men greia er at blodet ikke renner ut neseboret, men ned i svelget. Jeg skjønner det ikke helt selv for det virker som om det renner oppover på en måte. (Jeg kjenner ikke nesens anatomi så godt, så det kan godt hende jeg er helt på bærtur) Uansett, er det noen som har opplevd dette før, eller vet hva det kan være? Det er ubehagelig å kjenne blodsmak i munnen halve dagen. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjem det blod ut gjennom nasen dersom du snyter deg? Hvis ikkje er det ikkje nesa du blør i. Ta deg ein tur til legen så kan h*n tette igjen evt. sår i nasen, eller evt. finne noko anna som er gale. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er mest sannsynlig et sår bakerst i nasehulen som ikkje vil gro skikkelig, har hatt det samme sjølv og det gjekk over etter ein dag eller to. Dersom det ikkje gir seg ville eg ha oppsøkt lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå