Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har faktisk aldri kommet av en blowjob alene, og ser derfor ikke noe poeng å bli sugd av verken gutter eller jenter. Så hadde du garantert en orgasme ville jeg nesten vært fristet. Dog, tenner overhodet ikke på gutter - er alt en del bifile og homofile som har prøvd å omvende meg ^^ Lenke til kommentar
G Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Kan jo være noe med teknikken hos den som har gitt deg BJ. Eller at du rett og slett ikke har vært innstilt på sex sånn mentalt sett, eller at du var dritfull eller noe. Sex betinger gjerne forspill for å fungere bra. Dette er kun en egen oppfattelse: Om en ikke er pur ung og kommer bare en ser ei deilig jente, så vil jeg si at alder kanskje kan gjøre at det tar lenger tid å komme. Tar forbehold om at jeg kan ta feil. EDIT: Jeg er sannsynligvis typisk mannfolk med at jeg tenner på det visuelle. Dessuten kan det være opphissende å høre jenta snakke i øret, om det er riktig stemme og kanskje noen skitne ord. Noe som kan være vel så opphissende som en blowjob er å bli slikket i øret. Dere tror det sikkert ikke før dere har prøvd det. :!: Endret 18. januar 2010 av G Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har et lite sensitivt hode, så de gangene jeg har kommet har vært med mye håndarbeid, kan du si Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 nei, uansett et nei. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har et lite sensitivt hode, så de gangene jeg har kommet har vært med mye håndarbeid, kan du si Så fint for partneren din som kan glede seg over lange nytelsesstunder. Får håpe for din del at ereksjonen varer lenge nok. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 hvis jeg hadde fått god betenkningstid så ville jeg nok svart ja... som de andre sier, alt må prøves ut Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hehe lurer på hva dama hadde sagt om hun hadde funnet ut at jeg hadde blitt sugd av en annen gutt! Om hun hadde ment jeg var utro osv osv. Jeg hadde nok sagt nei rett og slett fordi jeg ikke tenner noe særlig på blowjob i utganspunktet, men det er hele settingen som er viktig for meg. Altså: Se ei deilig naken jente drive med meg, jeg kan tilfredstille henne og som regel så vanker det skikkelig kos etter BJ.(BJ=forspill for meg) Minner meg masse om en diskusjon vi hadde på jobben hvor de som aldri hadde prøvd analsex på dama si mente dette var dritekkelt og akkurat som å ligge med en gutt. Hvis man lukka øya så merka man ikke forskjell osv. Dette føler jeg er tilbake til høl er høl tenkinga hvor alt kan pules og jeg må passe på å holde bikkja mi inne så ikke feil folk får tak i han.... Lenke til kommentar
G Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 BJ utført av damer pirrer meg. Kunne ikke tenke meg en dame som fant BJ motbydelig, og ikke forsøkte å lære seg å like å gi BJ. Det er selvfølgelig ikke foten i baken og ut døren med en gang. Men jeg ville syntes at det manglet noe i sexlivet uten at dama ga også dette. Sånn er jeg bare. Like det eller ikke damer.. Analsex er en mer risikofull type sex. Lett å få både kjønnsykdommer og urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Harry_* Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest Anonym-vurderer Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde det vært trådstarter så hadde jeg faktisk gått med på det.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Alle (nesten) homofiles store våte drøm er å ha seg med en heterofil gutt. Så ti ldere heterofile gutter: om en homofil gutt spurte om å f.eks suge deg, villle du latt ham gjøre det? (eller for den saks skyld: om en homofil gutt ville bli pult av deg, ville du gjort det?) nei Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sykt stor prosentandel her som sier nei, i forhold til hva jeg har opplevd i praksis i mitt liv! Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Få opp en poll noen? Isteden for å bare svare "nei", er det fint om folk kan legge til en begrunnelse, hvis ikke er det ingen poeng i å skrive i tråden. Er ikke så interessant å lese en tråd med et spørsmål i hovedinnlegget og "nei", "ja" nedover. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Få opp en poll noen? Isteden for å bare svare "nei", er det fint om folk kan legge til en begrunnelse, hvis ikke er det ingen poeng i å skrive i tråden. Er ikke så interessant å lese en tråd med et spørsmål i hovedinnlegget og "nei", "ja" nedover. Ok, jeg svarte nei 3/4 poster opp fordi jeg er 100% hetrofil og liker ikke tanken på noe som helst seksuelt med en person av samme kjønn. I mine øyne vil en slik akt være feil, og jeg ville da også sett på den den som ble sugd som homofil. Jeg sier ikke at jeg ikke liker gutter som er homofile! har 2 gode venner som er det og vi kommer godt over ens Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 BJ av en annen gutt/mann? Kunne aldri ha falt meg inn.. Smak og behag antar jeg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Johnny_* Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Alle (nesten) homofiles store våte drøm er å ha seg med en heterofil gutt. Så ti ldere heterofile gutter: om en homofil gutt spurte om å f.eks suge deg, villle du latt ham gjøre det? (eller for den saks skyld: om en homofil gutt ville bli pult av deg, ville du gjort det?) Er så jævlig teit, perverst og kvalmt å høre når en mann vil "ha seg" med en annen mann. Kan du ikke bare finne deg en dame? Tenk dette: Du finner en jævlig deilig kjerring på byen, får henne med deg hjem og klær av henne på soverommet og puler henne så hardt du bare kan i for eksempel misjonær stilling opp i senga di og hun stønner som hun ikke skulle ha gjort noe annet før. Ikke få meg til å tro at disse tankene ikke tenner en gutt litt iallfall eller vekker noen følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg