2ball_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Det er bare han som tar i mot som er homo" det stemmer dessverre veldig dårlig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Det er bare han som tar i mot som er homo" det stemmer dessverre veldig dårlig. "Det er bare han som har en penis inni seg som er homo" må vel bli en bedre definisjon, uansett så kan man vel eksperimentere så mye man vil uten at man trenger å ha en spesifik legning? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 "Det er bare han som tenner på det og som forelsker seg i gutter som er homo" tenker jeg vi sier. Handling gjør ikke legning etc. Lenke til kommentar
Gjest gjest_hetero_gutt16 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tror jeg ville sakt ja, å bli stimulert er jo bare godt. Nå tar jeg det som at jeg var singel og ikke i noe forhold, men jeg ville sakt ja til å bli sugd, og kanskje også å stikke inn i analen om det værtfall var en kondom imellom. Og den homofile burde da ha tømt søppelbøtta før noe skjer. - Hetero gutt 16. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) ååh blei velig feil. Jeg hadde trodd at han som spurte meg om dette, tullet. Endret 14. januar 2010 av ErikFN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg hadde sagt nei. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 vel for en meget meget pen sum med penger kunne det vel kanskje gått uansett hvor motbydlig det høres ut som... but then again, du skal ikke si æsj til noe du ikke har prøvd:P (følger ikke heeeelt den ideologien til punkt og prikke btw:P) Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Nei Men skal ikke benekte for at det hadde skjedd hvis: Fått 1000000,- Var 2 personer igjen på jorden (vedkommende og meg) Hvis jeg var på en øde øy, og begynner å bli desperat Altså er jo hel haug av grunner for at det kan skje selvfølgelig. Men fy faen, det er uendelig flere grunner for at det ikke skjer Endret 16. januar 2010 av _Bajazzo_ Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Skal du ha hundre millioner for fem minutter med en gutt? Jeg kan forstå at dette kan oppfattes som ikke spesielt behagelig av mange gutter (jeg tenker at å slikke en jente høres skikkelig ekkelt ut), men er du klar over hva du kan gjøre med hundre millioner? Du kan leve bedre enn de fleste vestkantherrene resten av livet. Jeg tror virkelig ikke mange her har et realistisk begrep om hvor mye man kan gjøre med penger, og hva dette innebærer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er også totalt irrelevant i denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Ops, my mistake. Mente 1000000,- Endret 16. januar 2010 av _Bajazzo_ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Artig spørsmål Jeg oppfatter meg selv som hundre prosent heterofil - tanken på å kysse eller kose med en gutt som jeg gjør med dama kun ekler meg. Likevel har jeg en fantasi om å suge en eldre mann. Paradoks, hæ? Er ikke så utrolig keen på å bli sugd av en gutt, dog. Men hva er'e dem sier? A hole is a hole? Hadde sikkert likt å bli sugd, jeg - men det kommer neppe til å skje, da jeg ikke ivrer etter å oppleve det. Det gjelder for øvrig det over og. Det er en grei fantasi - men kun en fantasi Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Om en eller annen "good looking" dude gir meg 10k for å suge snabben min i noen minutter så er jo det rimelig bra betaling. Men har jeg lyst til å selge kroppen min? Nope! Hadde jeg godtatt dette uten at det var penger i involvert? Skulle såfall vært bra døddrukken. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Blir litt som å hoppe i fallskjerm - du kjenner suget men tørr ikke å se ned. Blar du opp 5k skal du få herje, men ikke noe i rævva. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Men har jeg lyst til å selge kroppen min? Nope! Hvor får du fra at dette kalles å "selge" kroppen? Om en eller annen gutt hadde vært villig tl å betale et så sinnsykt beløp, så "selger du ikke kroppen din". Det du gjør er å tilby dine tjenester, på samme måte som frisører. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så alt de prostituerte gjør er å "tilby tjenester"? Sjekk ut "my life as house" eller hva den heter, der selger anakin skywalker sine tjenester og han har til og med en hallik. Man selger tilgang til kroppen, det er ihvertfall det som virker å være konsensusen når det kommer til betaling av salg av seksuelle tjenester. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) om man selger kroppen sin så eier kjøperen kroppen for "altid". Det som er beskrevet i tråden er utleie av kroppen. Vet ikke om jeg har svart på tråden tidligere, men svaret på topic er: Nei, uaktuelt Endret 16. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Leie impliserer fri tilgang, om du leier en bil kan du kjøre hvor du vil, og ha med hva du vil så lenge det ikke lager permanente merker/du vasker/rydder etter deg. En hore gir deg nok ikke fri tilgang til å gjøre hva du vil med henne, ergo en tjeneste selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg