Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21

Ja, jeg vil at homofile gutter suger meg, gjør dette ganske ofte, selv om jeg ser på meg selv som hetro eller lett bifil. Det er en grunn til at jeg gjør dette, de homofile guttene gir meg de villeste orgasmer jeg kan oppleve under blow jobs.

Lenke til kommentar

hadde lett sagt ja jeg - latterlig å takke nei til en digg blowjob - men jeg er ikke veldig glad i überfeminine menn, skjønner ikke hvorfor maaaange homofile skal bli overfeminine :-)

Problemet mitt er at ingen homofile menn tør sjekke meg opp :-D

Lenke til kommentar
Gjest Bi-curious20

Ja.

Ser hovedsakelig på meg selv som heterofil,

ettersom jeg alltid har følt størst dragning mot damer.

Men kunne også tenket meg å prøve noe med en gutt.

Har fantasert litt om det. Greie er bare at de eneste

guttene jeg liker er de med veldig feminine trekk.

Ingenting mannlig er særlig attraktivt for meg.

Jeg liker de uten muskler, uten altfor mye kroppshår,

uten skjegg/bart osv osv.

Hadde en sexy homofil gutt komt bort til meg å spurt om å få suge meg og om jeg ville ta han i rompa, så ja, ville absolutt vurdert å prøvd det. Men hadde nok dessverre avvist det dersom det fantes sjanse for at noen jeg kjenner(kompiser spesielt) fant det ut. Har også lite interesse av å være "bottom" (den som tar den i rompa), er vel litt mer "top" jeg. (TROR jeg hvertfall) xD

Lenke til kommentar

Det er visst veldig lett å ha sex med heterofile gutter. En av mine beste venner er homofil, men også maskulin, og han sier det er kjempelett. Det skal liksom ingenting til. Tror det er spennende fordi det er litt forbudt og "umulig", men han har i allefall klart det flere ganger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kommer jo litt an på situasjonen.. Riktig plass til riktig så seff et ja.

En blowjob er en blowjob...

Men å ha en kuk opp i rumpen? Ikke faen! :sick:

Jeg er heller ikke så veldig keen på å ha kuken min oppi en rumpen til en annen gutt :ermm:

Jeg er hetero, hvert fall mesteparten av meg..

Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Om det en gang hadde vært en mann jeg hadde funnet bittelitt tiltrekkende, ja, men jeg har aldri vært tiltrukket til noen av det samme kjønn (og vil nok aldri bli det, kvinnelige former er et must, syltynne jenter som ser ut som 12 år gamle gutter er like lite tiltrekkende som menn), og tiltrekning er veldig viktig, selv bare når det gjelder en blowjob. Gjør man noe seksuellt med noen man ikke er tiltrukket av whatsoever, så er man nok litt desperat etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Iggy Pop lot seg suge av en homse fra scenekanten under en konsert i USA for ca. 30 år siden. Da han ble spurt om det etterpå ble han litt fortørnet fordi han ikke kunne huske det, men så fikk han samlet seg og konkluderte med "Aw shit, a hole is a hole".

Hvis man ikke føler seg ubekvem med å bli sugd av en annen mann så tror jeg nok du får en blow som er en del bedre enn minst 75% av damene får til.

Lenke til kommentar
Gjest heteromennyskjerrig

Takker faktisk ja til alt, i den forutsetning at INGEN!! får vite om det. :)

Hørt prøvd en mindre dildo i rompa mens jeg runker, superdigg med prostatastimuli. Å bli sugd høres herlig ut, og det å suge en annen gutt ville rett og slett bare være spennende. Men om jeg skulle tatt en gutt i rompa/sugd han, så måtte han ha shavet rompe, lår(evt veldig lite hårvektst), og hele frontkavaleriet.

En gutt jeg kunne sagt ja til måtte også vært veltrent og brun. :)

Er faktisk 100% hetrofil, men syntes dette med homoseksualitet er litt spennende, og noe jeg gjerne kunne prøvd. :)

Lenke til kommentar

Jeg er homofil og mitt største ønske er definitivt ikke å ha seg med en heterofil.

Og dessuten ville jeg ikke ha hatt sex med noen for penger. Ville sikkert ha følt meg som en gris resten av livet... Men det er jo hva jeg synes da...

Og i tillegg er jeg ikke interesert i å 'ha meg' med noen som ikke vil det selv. Det er ikke fantastisk å 'få tilgang' til en annen person. Jeg ønsker tilitt, kjærlighet og full aksept fra en annen person.

Endret av RedEye2058
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...