Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Veldig sent å svare på denne, men synes problemstillingen er interessant og treffer bra med tanker jeg har hatt den siste tiden.

Tidligere i tråden ble det i en lang replikk drodlet rundt at seksualitet ikke er binær, men kontinuerlig (også forklart med fargekart et par sider tilbake). Jeg tror virkelig dette har noe for seg.

Personlig opplever jeg det som at vi mennesker (et type dyr) er veldig seksuelle, og trenger å få utløp for denne lysten. Ikke overraskende har evolusjonen valgt ut dyr som heller mer mot hetero-siden av skalaen til å overleve, for det er jo faktisk eneste måten å føre arvestoffet videre.

Jeg tenner ekstremt på jenter, både seksuelt og mellom-menneskelig / følelsesmessig, og går vel, sett med konservative øyne, i båsen "heterofil". Allikevel har jeg tanker og fantasier om det samme kjønn som tenner meg nevneverdig. Det jeg merker er at disse fantasiene kun fokuseres rundt seksualitet - jeg føler meg ikke særlig vel med tanken på "kos" og kjærlig omgang med gutter, men fantaserer om både å suge og bli sugd etc.

I tråd med de nevnte replikkforfatterne jeg nevnte over, synes jeg begrepet polyseksualitet (se wikipedia) er noe som bør vurderes brukt i større grad. Jeg tror veldig mange kunne erkjent å falle under denne kategorien om man resetter alt av normer, sosial hevdelse, konformitet osv.

Lenke til kommentar

Haha, for en topic. Svaret er nei ^^

Det er lite som slår en blowjob, men tanken på å bli sugd av en gutt er direkte heslig. Hva alle disse penge-scenarioene angår, så er det vel lite sannsynlig at noen ville betalt svimlende summer for å GI en blowjob. Makes no sense!

Lenke til kommentar

Kanskje litt seint å svare også for meg, men la merke til at på rundt side 4 var det krangling om hvor mye homofile vil suge heterofile. hoppet rett til siste side etter dette, siden jeg er ganske trøtt. Men - nå for ett minutt siden prøvde jeg å sette meg selv i den "situasjonen." jeg er selv heterofil. og jeg ville gjerne hatt sex med en lesbisk jente, enn en straight en.

Hvorfor? det vet jeg faktisk ikke helt, men etter litt tenking så var det faktisk det jeg kom frem til. Blir vel på samme måte som at man heller vil ha seg med en jomfru tror jeg, uten å være helt sikker. Hvem vil da vel ikke være den første til å ha sex med den personen?

Tipper det virker på nesten samme måte for de homofile.

og for å være ærlig så hadde jeg takket ja, hvis en hadde spurt meg. IKKE fordi jeg tror det blir godt, men for da, i ettertid - så kan jeg faktisk argumentere for noe jeg faktisk har prøvd. noe tulling med nummer 2 er jeg skeptisk på da.

nå skal det sies at jeg er jomfru selv da, så er liksom litt gira på hvordan det er å bli sugd.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så tror jeg ikke det er meningen fra naturens side at det skal være normalt å knulle eget kjønn. […] Er viktig å holde en viss standard, og skille mellom rett og galt.

Det er ikke noe rett og galt i naturen, og det er heller ikke noe evolusjonært krav om at sex bare kan ha én «mening» og at den meningen er reproduksjon. Hos mange arter er seksuell omgang vel så mye en sosial aktivitet som normaliserer relasjoner og glatter over uoverenskomster. Den amorøse bonoboapen, f.eks., er en hyppig utøver av sosial, ikke-reproduktiv sex, og i en apeflokk har bokstavelig talt «alle seg med alle»: hunner med hunner, hanner med hanner, og utallige incestuøse forhold som ikke egentlig lever opp til betegnelsen fordi sexen ikke har noe med forplantning å gjøre.[1] Det er ingenting «unormalt» eller «perverst» med denne atferden – den bidrar ganske enkelt til å holde flokken sammen.

Den eneste regelen som gjelder i naturen, er at dersom et atferdsmønster er hensiktsmessig, så blir det kopiert. Dersom sex kan ha andre nytteegenskaper ved siden av forplantning, ja, så blir disse sidene utviklet. Bonoboapens promiskuøsitet slår oss kanskje som ekstrem, men vi er like nært beslektet med den som med den mer berømte sjimpansen. Mye av vår egen atferd kan forstås som en mellomting mellom disse våre to nærmeste slektninger.

Ikke-reproduktiv sex er hverken mystisk eller unaturlig. Det virkelige mysteriet er hvorfor så mange i 2010 har skrekkelige problemer med å plassere seksuell atferd som ikke tjener til forplantning, og trekker opp «naturlige» skiller mellom «rett» og «galt» som ikke egentlig forklarer noe som helst. Hvor kommer all homofilien fra, om ikke fra naturen?

Les: http://www.dagbladet.no/2010/03/25/magasinet/biologi/forskning/evolusjonspsykologi/10891971/

Kan være interessant for deg tror jeg. Mange fine teorier her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fleste gutter er faktisk veldig mye mindre homofob enn de gir uttrykk for.

Om situasjonen og gutten var riktig, tror jeg faktisk de fleste hadde gjort det. For innerst inne vet vi at en BJ er godt, uansett hvilket kjønn det er fra :p

Men om en hvilken som helst homse bare kom og spurte "Kan jeg suge deg?" så ville ca ingen sagt ja. Går veldig mye på situasjonen og gutten.

Lenke til kommentar

Jeg kan komme på et par situasjoner hvor en homofil gutt kunne sugd meg.

1. Jeg hadde vært nedopet og trodde jeg var på en annen planet/univers.

2. Så snydens og kanon dritings at jeg ikke vet hva som er opp og ned.

Hmm... Kommer ikke på mer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Usikkre gutter

Dere som sier dere er 100% hetrofile, det er ikke sant. Ingen er 100% hetro. Ingen er heller 100% lesbisk eller homo. Dere som sier dette, har dere noen gang blitt tilfredstilt av en kjekk homse? Neppe. Dere tørr sansynligvis ikke tenke tanken. Jeg er hetro, men jeg kommer godt over ens med alle mine homse venner. Det hadde ikke vært veldig unaturlig for meg å bli sugd, tenk deg nytersen!!

Lenke til kommentar
Gjest Usikkre gutter

Dere som sier dere er 100% hetrofile, det er ikke sant. Ingen er 100% hetro. Ingen er heller 100% lesbisk eller homo. Dere som sier dette, har dere noen gang blitt tilfredstilt av en kjekk homse? Neppe. Dere tørr sansynligvis ikke tenke tanken. Jeg er hetro, men jeg kommer godt over ens med alle mine homse venner. Det hadde ikke vært veldig unaturlig for meg å bli sugd, tenk deg nytersen!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...