FredrikMeyer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Alle (nesten) homofiles store våte drøm er å ha seg med en heterofil gutt. Så ti ldere heterofile gutter: om en homofil gutt spurte om å f.eks suge deg, villle du latt ham gjøre det? (eller for den saks skyld: om en homofil gutt ville bli pult av deg, ville du gjort det?) Endret 11. januar 2010 av Marekatten Endret emnetittel Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde ikke gjort det om jeg hadde fått betalt engang. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 5000% uaktuelt ditto Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde ikke gjort det om jeg hadde fått betalt engang. Interessant. Jeg ville definitivt gjort det med en jente om jeg hadde fått godt nok betalt. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke noe problem, kom å sug. No HOMO (though) Hva er så farlig å bli sugd av en annen gutt da ?? Ikke faen om jeg tar den i ræva hvertfall, det går begge veier. 2 Lenke til kommentar
Gjest lurerdu Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde sagt nei. Hadde jeg fått betalt typ 100 000,- og ingen hadde fått vite det så JA. Altså 5 minutter med nastyness for 100 000,- ? Tenk alt du kunne gjort med de pengene for 5 minutter med helvette... Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde sagt nei. Hadde jeg fått betalt typ 100 000,- og ingen hadde fått vite det så JA. Altså 5 minutter med nastyness for 100 000,- ? Tenk alt du kunne gjort med de pengene for 5 minutter med helvette... Sånn til opplysning: Det er faktisk *godt* å bli sugd. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, er du homofil TS ? Ikkenoe galt med det, misforstå meg rett. Men sikkert en del narkiser rundt Oslo S som har andre meninger enn de her på forumet Hadde forøvrig blitt über- luksusprostituert om tilbudet hadde vært godt nok (mao prisen hadde vært stiv). Og det hadde kun inkludert 5 min med suging... som den homofile parten hadde utført selvsagt... Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde sagt nei. Hadde jeg fått betalt typ 100 000,- og ingen hadde fått vite det så JA. Altså 5 minutter med nastyness for 100 000,- ? Tenk alt du kunne gjort med de pengene for 5 minutter med helvette... er det verste ! makan. Hvordan vet du at det er 5 minutter med helvette ? Er vel samma søren å bli sugd av en gutt eller jente. Og jeg er 100% straight skjønner ikke hva problemet er 2 Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jupp, er homofil. Å suge en narkis på Oslo S er ikke spesielt tennende. Det som er tennende er å suge en heit heterogutt prisen hadde vært stiv) Haha, good one! 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 greit det er godt, men at det er en gutt som gjør det ville ikke tent meg i det hele tatt! KVINNFOLK TAKK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 greit det er godt, men at det er en gutt som gjør det ville ikke tent meg i det hele tatt! KVINNFOLK TAKK Det er vel det som stopper de fleste her tenker jeg. Vissheten om at det er en gutt. Så det sitter mest i hodet. Men om man ikke visste om det var en jente eller en gutt som sugde så hadde nok de fleste nytt det likevel. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Som noen av de andre sa, kommer HELT an på prisen. Her snakker man million klassen, sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 greit det er godt, men at det er en gutt som gjør det ville ikke tent meg i det hele tatt! KVINNFOLK TAKK Det er vel det som stopper de fleste her tenker jeg. Vissheten om at det er en gutt. Så det sitter mest i hodet. Men om man ikke visste om det var en jente eller en gutt som sugde så hadde nok de fleste nytt det likevel. word as bones Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde nok pent takket nei til det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 5000% uaktuelt Så hva skal de overflødige 4900% være godt for? Blir du ekstra heterofil på den måten? Kommer an på betaling. Kommer an på den homofile for min del. Som en kompis pleide å si det på midten av 70-tallet: "Jeg blåser i om jeg er heterofil eller ikke, jeg hadde ikke sagt nei takk til Mick Jagger." Men nå var jeg så heldig å bli voksen før nymoralismen tok sitt grep om ungdommen... Geir Lenke til kommentar
H3N Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje om du kler og ter deg litt feminint, har litt langt hår sminke, og jeg er tilstrekkelig beruset... Eller om jeg får nok betalt såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg