Gjest Gjestbruker-SamurajOle Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg trenger litt hjelp ang. En jente. Det har seg slik at i over tre år har jeg hatt følelser for denne jenta. Vi gikk i sammen klasse i ett år, etter det gikk jeg over til en annen linje(hadde ikke noe med henne å gjøre). Det ble holdt lite kontakt. Følelsene minsket en del i den perioden. Men for et par måneder siden så begynte vi å snakke og følelsene stormet opp igjen. Vi har fantastiske samtaler om alt mulig (noen veldig personlige), og jeg syns hun har en fantastisk personalitet. Vi har mye i felles og det er en av grunnene til at jeg liker henne. Nå har vi hengt sammen som “venner” et par ganger, og jeg får lyst til å gjøre noe, men er en pingle. Jeg vet liksom ikke helt om hun liker meg eller ikke. Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre i ulike sitvasjoner. Jeg har lyst til å kysse henne, men vet verken når og hvor det passer best. Jeg er ikke verdensmester i å lese tegn, men etter hva jeg klarer å lese og hva jeg prøver å sende ut (veldig diskré) så er jeg ikke helt sikker på om hun liker meg. Jeg er veldig sjenert når det kommer til kjærlighet og jenter. Jeg blir veldig fort sjenert om hun sier noe som jeg ikke forventet, noe som er veldig tydlig. Jeg er veldig fersk når det kommer til forhold og den slags. Har vel egentlig aldri vært i et ordentlig et. Jeg har et par spørsmål som jeg ønsker svar på; 1. Er et snikkyss noe som virker? Har forferdelig lyst til å avslutte kvelden med et kyss, men fryser opp når øyeblikket kommer. Ser for meg at dette er en slags make it or break it handling, hvor om hun faktisk liker meg kysser meg tilbake, om hun ikke gjør det vil det bli ukomfortabelt mellom oss. 2. Jeg har lyst til å spørre henne ut på en date, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, hvilke steder som er et bra sted å dra, om kanskje bare en øl sammen er nok til å få litt fremdrift. (jeg bor i Oslo om noen har et sted å anbefale for to 19åringer) Takk for all fremtidig hjelp. (ps. Poster anonymt pga. Hun er en bruker her på forumet, men vil ikke at hun skal vite at det er meg :/ ) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 1) Snike til deg et kyss skal du ikke trenge å gjøre. Følg med på henne, og tyd kroppspråket hennes så vet du når du skal kysse henne. F.eks. når dere har øyekontakt, holder hun øyekontakten selv om dere ikke sier et ord? Bytter hun på å se fra øye til øye for å så se ned på munnen din? Fukter hun leppene sine mens dere har øyekontakt? Det finnes ufattelig mange forskjellige ting å se etter. Men noen av disse klarer underbevisstheten din å fange opp, og det første som skjer da er at du spør deg selv "Skal jeg kysse henne nå?" Og det er akkurat da du skal kysse henne. "Er du i tvil, så er du ikke i tvil" var det en smart mann som sa en gang. Og det stemmer. 2) Ikke bruk ordet Date. Det setter et uønsket høytidelig preg over hele greia og kan ende med å hindre henne i å kunne slappe av med deg. Spør heller bare om hun blir med ut og ta en pils et sted, blir med ut for å kjøre go-kart, bli med ut for å shoppe klær til deg, hva som helst egentlig. Det viktigste er egentlig at du selv senker skuldrene og har det gøy. Ikke ta dette så himla høytidelig, og bare nyt det. Det eneste som kan ødelegge sjangsene dine er hvis du ikke gjør noe, eller tar det altfor høytidelig så du fremstiller deg selv som kjedelig. Lykke til, og hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå