Vetabr Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, Har for kort tid siden kjøpt en Toshiba regza tv til en rimelig penge på elkjøp.Tven funker bra, men plutselig kan tekst-tv dukke opp på, en tilfeldig side uten at jeg har trykket på noe som helst. Er det noen som har noen løsning på hvordan jeg kan bli kvitt problemet? Takk for svar Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Henvend deg til Elkjøp, og fortell de akkurat som det er. At du faen ikke betaler for noe som ikke fungerer. Hvis de ikke har noe å si på det, bør de gå hjem. Si det... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville startet med å sjekke fjernkontrollen. Kan det være sølt noe på den eller festet seg et rusk så tekst-tv-knappen er nedtrykt eller kortslutet så den sender et signal uten at noen trykker på den? Lenke til kommentar
Vetabr Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville startet med å sjekke fjernkontrollen. Kan det være sølt noe på den eller festet seg et rusk så tekst-tv-knappen er nedtrykt eller kortslutet så den sender et signal uten at noen trykker på den? Er rimelig sikker på det ikke er noe galt med knappen på kontrollen. Det rare er jo også at den kommer på forskjellige sidetall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå