Thatssomebaadnews Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Heisann.. Har en pioner DEH-F79000 eller hva de heter, som plutselig slutta og funke. Målte litt, og viste seg at den ikke får styrestrøm til og slå seg på.. Selve spilleren funker, men remoten sender ikke strøm til spilleren. Hvordan kan jeg gjøre dette for og få liv i spilleren igjen? Har også sjekka alle sikringer.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Remoteledningen på spilleren (blå hvit?) skal IKKE ha spenning inn, den er der for å gi spenning ut til ekstern forsterker Du har en rød og en gul ledning som skal ha spenning. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ja har kobla til en forsterker og sub.. Hva er den røde til? Den gule er hvertfall strøm. rett fra batteriet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Både rød og gul skal ha strøm... Gul skal ha konstant strøm, og rød skal ha strøm når du skrur på tenningen Glory glory Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Da var det nok den røde som ga for lite strøm ;p Den som har konstant strøm ga strøm hele tiden, mens den andre, som jeg mente er remote/tenningstrømmen ga for lite strøm til at spilleren slo seg på.. ;P Hva nå da? Nettop kobla opp sub så savner spilleren min Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Koble begge til batteriet, eneste ulempen er at du må huske å slå av spilleren. Fordelen er at du kan ha på musikk uten tenning Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Altså strekke en ledning fra spilleren og helt frem? Eller finnes det en annen strømkilde jeg kan koble på? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Koble begge på den som har konstant strøm. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hmm, hvordan gjør jeg det da? Må man "skøyte" på en måte, da? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skøyte gjør man på isbanen Du mente vel å "skjøte"? Fikk du det til Piniz? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hoho, mente og skjøte ja! Kobla om pluggen fra styrestrøm, til konstantstrøm og fikk liv i spilleren.. Easy as that! Merkelig nok er den fortsatt styrt av tenningen.. Eneste forskjellen er at den ikke husker innstillinger.. Plagsomt, men får leve med det foreløpig Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Merkelig nok er den fortsatt styrt av tenningen.. Det er vel på grunn av remote'n Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da har du nok koblet motsatt vei, til tenningen som tydeligvis ikke er problem med likevel Kanskje kablene var motsatt i bilen din (hender).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå