vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! som mange andre har jeg begynt å spille MW2 (PC), men jeg sliter litt.. jeg er helt fersk, har dog spilt singelplayer på alle de andre call of duty spillene, men dette er første multiplayer.. jeg har mye erfaring fra FPS før, men sliter mye her merker jeg.. problem 1: jeg kommer inn på servere med bare lvl.50 + folk, og blir da eid.. finnes det ingen mulighet til å velge server selv? eller i det minste komme på servere med folk på ca samme lvl? problem 2: jeg ser ingen ting! alt er mørkt og forferdelig tåkete samt samme fargetone, har skrudd på settings i noen timer nå uten at det hjelper og brightness er nesten i topp.. første FPS jeg har spilt som jeg sliter med å se fiender før de er så nærme at de stikker kniven i meg.. takker for svar Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, er kanskje ikke noe rart du sliter når det er mørkt og du ikke kan se fiender osv. Kan du ta et printscreen bilde og vise hvordan det ser ut ingame ?? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 problem 1: jeg kommer inn på servere med bare lvl.50 + folk, og blir da eid.. finnes det ingen mulighet til å velge server selv? eller i det minste komme på servere med folk på ca samme lvl? Nei. Takk Infinity Ward for IW.net. Du har ingen mulighet for å påvirke hvem du spiller mot utover å starte et privat spill med folk du kjenner. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Altså med tanke på at du startet igår så er det ikke så rart at du bare spiller med +50 lvls. Litt sent etter tror du ikke? Jeg selv er like før jeg starter 2. prestige... Jeg forventer at du vet hva Prestige er? Og ja, enig med kjipingen, IW.net er helt idiotisk! Ta COD4, med console der pleide jeg og endre størrelsen på "target A" og "Target B" osv. De er jo så helvetes stor Endret 8. januar 2010 av Notilhenger Lenke til kommentar
teehee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Screenshot ang. at du ikke ser noe / mørkt hadde hjulpet mer enn å bare beskrive det. Nei desverre kan du ikke velge hvem du skal spille mot. MW2 på PC er bare en port av xbox360 versonen så det finnes ikke noen dedicated servers eller noe. IW.net FTL, If it Isn't Broken, Don't Fix It. Mener å ha lest en plass (fra IW) at du egentlig skal bli matched opp mot folk på ditt eget nivå, men har selv merket at det ikke alltid stemmer. Har kommet i matcher der folk ikke har snøring på hva som skjer og ikke greier en s#!t. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 har sånn ca fiksa problemet nå... en lite driver update av skjermkort og rask kalibrering av skjerm har gjort stor forskjell.. men enda sliter jeg litt med å se folk.. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Last opp et screenshot når du er ingame da sånn at vi ser hvordan du ser folk. Kanksje er det bare deg som trenger litt trening (i FPS) eller så kan det jo være noe annent feil. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Altså med tanke på at du startet igår så er det ikke så rart at du bare spiller med +50 lvls. Litt sent etter tror du ikke?Jeg selv er like før jeg starter 2. prestige... Jeg forventer at du vet hva Prestige er? Oi, her er det jaggu ikke lov å kjøpe / begynne med spill litt etter release gitt... "Jeg forventer at du vet hva Prestige er?" Selv viste jeg ikke hva prestige var før jeg passerte 60 første gang, på fjerde prestige nå... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har jo uansett ingenting å si om folk er level 70 og du er level 1. Blir jo ikke noe lettere for dem Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har jo uansett ingenting å si om folk er level 70 og du er level 1.Blir jo ikke noe lettere for dem Jeg vil vel faktisk si meg (litt) uenig siden de fleste bruker våpen som unlockes senere enn level 1. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Altså med tanke på at du startet igår så er det ikke så rart at du bare spiller med +50 lvls. Litt sent etter tror du ikke?Jeg selv er like før jeg starter 2. prestige... Jeg forventer at du vet hva Prestige er? HAHAHA Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Altså med tanke på at du startet igår så er det ikke så rart at du bare spiller med +50 lvls. Litt sent etter tror du ikke?Jeg selv er like før jeg starter 2. prestige... Jeg forventer at du vet hva Prestige er? HAHAHA Aner ikke hva det var med dette, men jeg fikk helt spontan latterkrampe når jeg leste siste posten, farsken spruta cola overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå