chokke Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) [NoR]HaM1337BurgaHzzz!111@pwnz0R! Endret 8. januar 2010 av chokke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tenk på noe originalt, noe ikke alle har. Tar du "Killer", "Headshot killer", "Red dragon fire", så er det garantert en annen som har det. Navn som Killer, Headshot Pro, Black Dragon Killer, er navn jeg forbinder med nybegynnere med dårlig fantasi. Selv bruker jeg Vertical^, ikke mange andre som har det tror jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Horizontal> Endret 8. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ikke ha noe evig langt, med masse tegn, og prøv å gjør det lett gjennkjennelig selv bruker jeg Solid Snail Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Horizontal> Haha^^ Bruk noe enkelt og hardt sånn som, Bjørn, Stein eller Kåre. Det er skumle navn Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tenk på noe originalt, noe ikke alle har. Tar du "Killer", "Headshot killer", "Red dragon fire", så er det garantert en annen som har det. Navn som Killer, Headshot Pro, Black Dragon Killer, er navn jeg forbinder med nybegynnere med dårlig fantasi. Selv bruker jeg Vertical^, ikke mange andre som har det tror jeg. jeg bruker Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 seriøst mange dumme svar...! Ikke så rart når du spør etter nick i OT-baren Seriøst så må du finne et nick som ikke mange andre har, se etter ting å tang rundt deg etc. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare kall deg noe helt random Pleier å finne en ting, eller et produktnavn på noe i nærheten, og bruke det Det er tøysete det!!! F.eks, det ligger et lite koselig brev ved siden av meg, og det første jeg ser er: Vernepliktsverket. Så, hva med: Vernepliktsverket2k? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eller - Vernepliktsverket^2k_headshot^Killer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eller - Vernepliktsverket^2k_headshot^Killer Hahahah :!: Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) om man ikke velger noe nick, står det vel "nonamed" , ikke sant? Sleng på en i også har du nonAimed edit: skriveleif Endret 9. januar 2010 av Eyzteinn Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Player står det. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du er velkommen til å bruke mitt første CS-nick: FlYvEnDe_GrIs [NOR]. Sommeren 2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå