poikan123 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei jeg trenger litt hjelp siden jeg skal skaffe meg windows xp på en pc med windows 7 pcens navn er COMPAQ PRESARIO CQ60 116EOså er dette nok drivere og de jeg trenger ? Compaq driver click her og jeg skal ha home edition så hvis ikke dette er riktig for meg kan noen si meg linker til alt jeg trenger ? Takk DxDiag.txt Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hei jeg trenger litt hjelp siden jeg skal skaffe meg windows xp på en pc med windows 7 pcens navn er COMPAQ PRESARIO CQ60 116EOså er dette nok drivere og de jeg trenger ? Compaq driver click her og jeg skal ha home edition så hvis ikke dette er riktig for meg kan noen si meg linker til alt jeg trenger ? Takk Trenger virkelig hjelp noen vær så snill ... Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor skal du ha windows xp? Windows 7 er kjappere, sikkrere og bedre en xp.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Og vil du virkelig bruke over 1000 kroner på et 8 år gammel operativsystem når du har W7 som er det nyeste og så og si like bra som XP? Og hvilke linker snakker du om? Den linken du postet viser at du trolig kan kjøre XP Home på den pcen uten problemer, og at det finnes drivere til den. Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Og vil du virkelig bruke over 1000 kroner på et 8 år gammel operativsystem når du har W7 som er det nyeste og så og si like bra som XP? Og hvilke linker snakker du om? Den linken du postet viser at du trolig kan kjøre XP Home på den pcen uten problemer, og at det finnes drivere til den. Ja men i den lnken kan jeg laste ned drivere for windows xp til min pc er det alle driverne jeg tregner og.. jeg er ikke fornøyd med windows 7 har en windows xp home edition cd liggene så ... er det alle jeg trenger =? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du en XP home CD med lisens liggende så skal du ha det du trenger via den linken ja. Om det ikke finnes noe på pcen din som det ikke er laget XP drivere for. Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Har du en XP home CD med lisens liggende så skal du ha det du trenger via den linken ja. Om det ikke finnes noe på pcen din som det ikke er laget XP drivere for. Ok takk for all hjelpen skal teste det om noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå