MFT Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg er ikke så flink til å forklare, men etter jeg reformaterte så klatre jeg å "miste" den ene harddisken, så nå har jeg bare en harddisk (C:). Hvordan får jeg (D:) disken tilbake? Er ikke så flink på det Takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du må bruke Diskbehandling. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Du må bruke Diskbehandling. Er det mulig å være litt mer nøyaktig? Har prøvd forskjellige ting, men skjønner meg ikke på det. Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling). Slik er det i XP , tror at det er omtrent det samme i W7. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, jeg er ikke SÅ dum, har vært der innpå først, ser ikke ut til å finne noen andre disker en Disk 0 (Lokal Disk). Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Legg ut bilde av diskbehandling. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Endret 7. januar 2010 av Andrelunde Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har du fler fysiske harddisker, eller er det her snakk om en disk med flere partisjoner? Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du har slettet den. Husk å installere partisjonert neste gang. Edit: som Malvado sier, har du flere fysiske disker kan du evt. sjekke om den andre disken dukker opp i BIOS. Endret 7. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå