RunarL Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, Jeg og en gjeng skal til sverige på lørdag og hamstre kjøtt:) Fant ut at vi burde ha et sted å såve. Jeg har nå funnet et helt hus vi kan leie. Når jeg skal betale blir summen 0,-kr pga men jeg kan huke av avbestilingsforsikring på 150 kr samt noe som heter Slutstäd avgift på 800,-. Hva betyr Slutstäd? Er dette noe vi må huke av eller får vi faktisk ei overnatting gratis i et flott hus? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har du link? tipper slutstäd er rengjøring.... Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 har du link? tipper slutstäd er rengjøring.... http://www.lagunen.se/ bare prøv online booking så ser du at summen blir 0 kr... Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hmm... gikk gjennom hele bestillingen og fikk hvertfall "Thank you for your booking. We will send a email with more infomation" uten å betale noe... oppgav bare tulledata, så er jo mulig den mailen inneholder en faktura... Men virker som det er en datanørd som ikke har gjort jobben sin skikkelig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå