R4ll3 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har nylig kjøpt PS3 slim 250gb i USA. Har sett gjennom mange forums og det samme blir gjentatt: så og si alle ps3 spill er sonefrie. Jeg er nå i norge og skulle prøve en kamerats Dirt 2 og får svart skjerm og konsollen henger seg. Det samme skjer når jeg lastet ned en Fuel demo. Denne lastet jeg ned og installerte jeg på norsk bruker og på amerikansk. begge hadde samme problem. Svart skjerm og konsoll henger seg. Prøvde også GTA4 og her fikk jeg bare forvrengt bilde Jeg sitter på HD ready tv med HDM tilkobling. Har oppgradert ps3 systemet. Noen som har en ide om hva problemet kan være ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette skjedde meg også, prøv dette. Detr funket ihvertfall for meg Lenke til kommentar
R4ll3 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Dette skjedde meg også, prøv dette. Detr funket ihvertfall for meg Takker så meget mann. Har sitti å venta på replies fra sony forumsa i to dager ty ty ty Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 ALLE PS3-spill er sonefrie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå