nexus555 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hvor får jeg tak i slik ørepynt Carew har i ekte sølv? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Finner det sikkert hos gullsmeder. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, men det er veldig vanskelig å finne det uten diamanter. de med diamanter koster jo 3000kr! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er også ute etter noe lingnende disse øredobbene: Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke du la være å titte på trådene jeg lager? Du har faktisk kommet med veldig mye dritt til folk her på forumet. Oppfør deg vokset. Du må ikke tro at du er et helt perfekt menneske. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Du vil først ha uten diamanter for det er så dyrt, så poster du bilde av en med masse diamanter? Uansett, du har stjålet brukernavnet mitt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke du la være å titte på trådene jeg lager? Nei. Du har faktisk kommet med veldig mye dritt til folk her på forumet. Oppfør deg vokset. Du må ikke tro at du er et helt perfekt menneske. Jeg vet ikke helt hva du mener med "oppfør deg vokset" Jeg har heller aldri sagt at jeg er perfekt. Når noen imidlertid spør etter to så harry ting etter hverandre klarer jeg ikke å dy meg. Jeg mener, BLING ffs? Det var "kult" blant taperne i Asker og Bærum rundt 2004-2005, i kombinasjon med rosa bånd og brunkrem. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Du vil først ha uten diamanter for det er så dyrt, så poster du bilde av en med masse diamanter? Uansett, du har stjålet brukernavnet mitt. Jeg har hatt brukernavnet mitt i maaaange år. Da jeg skulle registrere meg her, måtte jeg legge til 94 bak. fkm: Jeg bruker hverken brunkrem eller rosa bånd. Har faktisk heller aldri prøvd brunkrem eller solarium. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har hatt brukernavnet mitt i maaaange år. Da jeg skulle registrere meg her, måtte jeg legge til 94 bak. Det med at du har hatt brukernavnet ditt i mange år endrer ikke årstallet du er født i. Uansett; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå