s0ppen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Følgende skjer når jeg spiller NFS Shift og CoD MW2: Funker fett som fjell noen minutter, deretter får jeg svart skjerm, lyden til spillet stopper opp et par sekunder, før den kommer tilbake og går helt smooth(bildet er fortsatt vekke), etter 10-20 sek kan jeg komme inn i spillet igjen via oppgavebehandling og spille 20-30 sek til flytende, så kommer det svart skjerm igjen, lyden stopper litt opp. Samme greia om på nytt.... Noen frames før det blir svart blir fargene misfarget. Prøvde med bare en ram-brikke, da endte jeg opp med en skjerm full av artifacts etter noen minutter. Tempraturen på skjermkortet overstiger ikke 75 grader. God trekk i "kassa" og resten av tempraturene på CPU, MB osv er ikke spesielt høye. Prøvd å kjøre en liten windows memory diagnostics, ingen feil. Jeg spiller Heroes of Newerth problemfritt. i7 920 Asus P6T Deluxe V2 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB 9-9-9-24 GeForce 260GTX Corsair TX 850W Windows 7 Ulitmate 64bit Noen som har noen forslag? Takk for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 oppdater skjermkort driveren din Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har nyeste skjermkortdriver (195.62), har også prøvd med stardard windows skjermdriver. Ingen forskjell Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har også samme skjermkort og samme opperativ system, samt et noe lignende problem. Det som skjer her at jeg spiller foreksempel wow i rundt 10 minutter før lyden på spillet klikker helt og skjermen blir svart, skjermen prøver da og få til en connection ved å gå fra analog til digital tilkobling, uten at det funker. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hva har du gjort for å fikse det? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har desverre ikke fått fikset det, men siden det er en gaming pc bygd av komplett.no så skal jeg ringe de. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du oppdatert BIOS eller? Har hørt om flere som hadde lignende problem med det hovedkortet. Lenke til kommentar
s0ppen Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Har oppdatert biosen, det hjalp. Men det er fortsatt ikke prikkfritt. Stopper opp etter noen minutter, nå er det mulig å spille et par minutter igjen før neste gang det klikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå