Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg avslutte dette? Forelsket i mann med kjæreste

Gjest navn19

Anbefalte innlegg

Gjest navn19

hei, jeg trenger hjelp.

Altså har blitt kjent med en mann. vi møttes et par ganger og han fortalte ikke med en gang at han er i et forhold. Noe som jeg veldig sjokkert over. Vi skriver meldinger hver dag og han skriver veldig søt. Vi har ikke klina eller hat sex. Bare snakket og fått god kontakt. Forrige gang vi møttes sa jeg til han at jeg vil bli bedre kjent med han, men ikke når han har dame, jeg vil se hvordan dette vil utvikle seg med oss. Men aksepterte og respekterete dette og spurte om vi kunne møtes noen flere ganger før han bestemmer seg. Han mente at han for tiden er på det stadiet at han vil slå opp med dama si for å bli sammen med meg, men at dette setter meg under stort press. Noe som er sant. Men noe, som jeg ikke sa, var at jeg vil bli sammen med han. Men alt er liksom sykt siden vi ikke en gang har kysset, men allikevel så spesiell. Etter møte sende han melding og sa at han koste seg veldig i kveld, og at nøt mitt selskap veldig. I dag sendte han melding om at jeg er oppi hodet hans hele tiden siden mandag kveld. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? skal jeg kysse han i alle fall? selv om han har dame? eller skal jeg holde med det jeg sa og ikke gjøre det før han slår opp med dama si. Eller skal jeg si at jeg vil et forhold med han?

Jeg trenger virkelig hjelp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest lurerdu
hei, jeg trenger hjelp.

Altså har blitt kjent med en mann. vi møttes et par ganger og han fortalte ikke med en gang at han er i et forhold. Noe som jeg veldig sjokkert over. Vi skriver meldinger hver dag og han skriver veldig søt. Vi har ikke klina eller hat sex. Bare snakket og fått god kontakt. Forrige gang vi møttes sa jeg til han at jeg vil bli bedre kjent med han, men ikke når han har dame, jeg vil se hvordan dette vil utvikle seg med oss. Men aksepterte og respekterete dette og spurte om vi kunne møtes noen flere ganger før han bestemmer seg. Han mente at han for tiden er på det stadiet at han vil slå opp med dama si for å bli sammen med meg, men at dette setter meg under stort press. Noe som er sant. Men noe, som jeg ikke sa, var at jeg vil bli sammen med han. Men alt er liksom sykt siden vi ikke en gang har kysset, men allikevel så spesiell. Etter møte sende han melding og sa at han koste seg veldig i kveld, og at nøt mitt selskap veldig. I dag sendte han melding om at jeg er oppi hodet hans hele tiden siden mandag kveld. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? skal jeg kysse han i alle fall? selv om han har dame? eller skal jeg holde med det jeg sa og ikke gjøre det før han slår opp med dama si. Eller skal jeg si at jeg vil et forhold med han?

Jeg syntes du skal drite i han og gå videre.. Jeg hadde ihvertfall aldri greid og leve med at det var min feil at forholdet demmes ble ødelagt. kun min mening toh

Lenke til kommentar
Gjest navn19

Jeg syntes du skal drite i han og gå videre.. Jeg hadde ihvertfall aldri greid og leve med at det var min feil at forholdet demmes ble ødelagt. kun min mening toh

Jeg burde kanskje i tillegg si at det er et on-off forhold som har gått over 3 år og han har slått opp med henne mange ganger. Men hvorfor skal det være min feil at forholdet er slutt? Det er jo han som bestemmer seg for meg, jeg har på ingen måte prøvd å "overtale" han til å bli sammen med meg. I motsetning til han som sier han vil et forhold med meg.

Lenke til kommentar
Gjest navn19
Hvis han vil gi slipp på det gamle for å få deg er min konklusjon at det gamle ikke var noe særlig bra uansett :)

@ the wankership: Ja, han har til og med sagt at han ikke synes hun er så veldig pen, at hun har utstrålling, men at hun er ganske kjedelig. Men er det en grunn til å avslutte dette?

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu

Du skal kun ha en ting klart for deg. At om han er istand til det han gjør nå. Nermest være utro og si at han vil avslutte forholdet fordi han driver med en annen bak ryggen til kjæresten sin er han i full stand til og gjøre akkurat det samme mot deg.

Lenke til kommentar
Hvis han vil gi slipp på det gamle for å få deg er min konklusjon at det gamle ikke var noe særlig bra uansett :)

@ the wankership: Ja, han har til og med sagt at han ikke synes hun er så veldig pen, at hun har utstrålling, men at hun er ganske kjedelig. Men er det en grunn til å avslutte dette?

DU skal ikke avslutte noe, det er ikke din SKYLD hvs han gjør det slutt med det gamle skinnet og velger deg isteden. Da kan hun andre bare takke seg selv for at hun ikke greier å gjøre seg selv bra nok til at han holder seg til henne :)

Lenke til kommentar

Avslutt med EN gang før du blir såret!

At han vil avslutte med sitt forhold greit nok, men det har JEG hørt en del ganger før. Og jeg er like singel

Ikke nok med det, men hadde han likt deg godt nok hadde han avsluttet sitt forhold før han begynte å treffe deg.

Lykke til med det valget du tar :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvordan kan du i det hele tatt vurdere dette, lurer nå jeg på.. Vil du virkelig kaste bort tid på en mann som er så feig, umoden og drittsekk, at han bare er sammen med nåværende kjæreste til han "finner" noe bedre? Og hvordan blir du til og like det når han gjør det samme mot deg? Nei skygg unna.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke nødvendigvis droppe dette, men du kan tenke på din egen samvittighet. Hadde jeg vært i samme situasjon og roti meg borti ei jente som hadde hatt type ville jeg vist min interesse, men ikke gjort noe med henne før det evt var slutt.

Det er veldig mange som sier at man ikke skal flørte med opptatte mennesker, men det ser jeg ikke problemet i. Det er ingenting i veien for å vise at man er intressert, så lenge man holder seg til det og ikke tar det videre før personen evt er singel. Er forholdet dems skrantene, så la de få avslutte det før du kommer inn i det.

Kjærlighetsmarkedet er et marked for tilbud og etterspørsel. Og det er helt greit å legge frem sitt tilbud, for så å la den andre parten avgjøre hva h*n vil gjøre med det.

Min eneste regel er at jeg gjør ingen fysiske ting med noen i et forhold.

Lenke til kommentar
Jeg burde kanskje i tillegg si at det er et on-off forhold som har gått over 3 år og han har slått opp med henne mange ganger. Men hvorfor skal det være min feil at forholdet er slutt? Det er jo han som bestemmer seg for meg, jeg har på ingen måte prøvd å "overtale" han til å bli sammen med meg. I motsetning til han som sier han vil et forhold med meg.

Det er nok ikke mer din feil enn hans feil. Det er mulig at det er han som bestemmer seg, men du gjør jo det tydelig at du er tilgjengelig og bidrar med ditt (møter, meldinger osb.).

Jeg hadde for min del holdt meg unna til han var fri og frank. Jeg tror ikke du hadde synes det var spesielt morsomt å vært i kjæresten's sko, uansett situasjon. Det du kanskje bør vurdere også er om han kan være utro en gang, hva stopper han i å gjøre det samme igjen? (og ja, det han driver med nå vil jeg betegne som utroskap).

Det virker ut som du prøver å lage unskyldninger for å rettferdigjøre handlingene og situasjonen, og det at du går til et nettforum for å spør om dette annonymt (navn19), tyder jo på at du selv føler at dette er i grenseland og kanskje ikke helt riktig.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Gjest navn19
Du trenger ikke nødvendigvis droppe dette, men du kan tenke på din egen samvittighet. Hadde jeg vært i samme situasjon og roti meg borti ei jente som hadde hatt type ville jeg vist min interesse, men ikke gjort noe med henne før det evt var slutt.

Det er veldig mange som sier at man ikke skal flørte med opptatte mennesker, men det ser jeg ikke problemet i. Det er ingenting i veien for å vise at man er intressert, så lenge man holder seg til det og ikke tar det videre før personen evt er singel. Er forholdet dems skrantene, så la de få avslutte det før du kommer inn i det.

Kjærlighetsmarkedet er et marked for tilbud og etterspørsel. Og det er helt greit å legge frem sitt tilbud, for så å la den andre parten avgjøre hva h*n vil gjøre med det.

Min eneste regel er at jeg gjør ingen fysiske ting med noen i et forhold.

det er akkurat det jeg har sagt til han. han må først avslutte det gamle før det blir noe mer mellom oss, som roting og sex. også ser vi videre om det holder til et forhold. og at han burde bestemme seg snart siden jeg blir mer og mer følelsesmessig opphengt i dette. Og om han ikke bestemmer seg, altså ikke tar stilling til saken, har han også bestemt seg, og ikke for meg, og da vil jeg avslutte dette. Han var litt overrasket først, men han var enig. Men han spurte om vi kunne møtes et par ganger før han skulle bestemme seg. Kanskje se om det er virkelig meg han vil ha(?). Han ville ta fri fra jobben en dag og gjøre noe med meg, dra et sted en hel dag... Skal jeg se hvordan dette utvikler seg? hvis han avslutter med dama og vi starter forfra. Kommer heller ikke til å ligge med han med en gang selv om han har avsluttet med dama.

Lenke til kommentar
Gjest navn19
Trekantdrama, spenendes:D

Nei, vi jobber ikke sammen. JEg studerer og han jobber.

det ble litt surr nå, det var noen som spurte om vi var arbeidskolleger , men det ble slettet..

Lenke til kommentar
Gjest navn19

ok, skal jeg avslutte dette? Skal jeg sende melding og si til han at jeg ikke vil møte han når han har dame? og at han først skal bli klar over hva han vil før vi ses igjen? Og når han har avsluttet med dama si, at jeg virkelig gjerne bli bedre kjent og se hvordan til går... ???

Lenke til kommentar
hei, jeg trenger hjelp.

Ja, gå for en mann som er i et forhold, men likevel er på sjekkern. Det er alltid en sikker vinner. Da vet du ihvertfall hvordan forholdet deres kommer til å bli. Når man gjør det en gang er man vel ikke i stand til å gjøre det flere ganger..? Det er sikkert kult å være i et forhold der man tidvis (eller hele tiden) undrer seg over om man i samme situasjon som hans tidligere dame. Personlig skjønner jeg ikke at dette er noe å tenke over en gang, sekundet jeg hadde fått vite at dama jeg holdt på å treffe var i et forhold hadde all kontakt sluttet umidelbart.

Jeg ville ikke tatt i slike folk med ildtang engang.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...