olsen_st Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Skal til Gjøvik i morgen, og jeg trenger et par skinnhansker (ja, Gjøvik har mange flere butikker enn her jeg bor). Hvor er det mulighet for å finne noen gode? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nå har jeg ikke kjennskap til butikkene i gjøvik, men penere herrebutikker har hvert fall. Husk og legg litt penger i det, gjerne med pels inni. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 stikk på CC Gjøvik, de har masse butikker du kan titte i... hvilken butikk som har det er jeg litt usikker på, egentlig alt etter hva du skal bruke det til. det er vel skinn-hansker på de fleste kles-butikker der tror jeg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Tja...CC er hvertfall verdt ett besøk uansett! Ellers kan du jo sjekke oppe i byen, tror det skal ligge en eller annen skinnforretning på krysset mellom Øvre og Nedre Torvgate(spør, folk pleier å være behjelpelige her ) Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Når dere sier at jeg skal legge litt penger i det, hvor mye mener dere jeg må opp på for å få noen som er ordentlige? 500? 1500? Og torvgatene, det er de som krysser hverandre ganske skrått, med en parkeringsplass i midten? Endret 7. januar 2010 av olsen_st Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hvis du ikke har lyst til å legge mye penger i det selger vel H&M noe ganske billige par Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Når dere sier at jeg skal legge litt penger i det, hvor mye mener dere jeg må opp på for å få noen som er ordentlige?500? 1500? Og torvgatene, det er de som krysser hverandre ganske skrått, med en parkeringsplass i midten? Stemmer det Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Når dere sier at jeg skal legge litt penger i det, hvor mye mener dere jeg må opp på for å få noen som er ordentlige?500? 1500? Og torvgatene, det er de som krysser hverandre ganske skrått, med en parkeringsplass i midten? Stemmer det Og da ligger den på "spissen"? Hvis du ikke har lyst til å legge mye penger i det selger vel H&M noe ganske billige par Har jo lyst på kvalitet, men om du mener de er bra, kan jeg jo sjekke de ut;) Er jo innom H&M titt og ofte og ser etter de veldig få plaggene som faktisk skiller seg ut der... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Det ble skinnbutikken i Sommerfeldtsgate. Veldig gode hansker. 599,- Bilder blir lagt ut i bildetråden om 1 minutt og 36 sekunder (sånn cirka...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå