sinnaelgen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 er den gamle s-video utgangen på de moderne skjermkortene helt borte nå ? jeg kommer til å kjøpe meg ny pc med et moderne skjermkort sannsynlig et fra Radeon hd 57xx serien. siden jeg bruker pcen til å spille av dvd er de gangene jeg ser en film så har jeg enkelte ganger brukt en kompasitt/s-video kabel mellom pc-en og tven. grunnen er at tven min er av CRT typen med scart og s-video innganger. nå kan jeg altså glemme det ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har vel ikke vert s-video siden 8000 serien nvidia? som er 3 år eller noe Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 hvor gammel er radeon 9600 serien ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 nærmer vel seg 5 år mener jeg.. har radeon 9250 på en gammel stasjonær som ble kjøpt rundt disse tider for 5 år siden da 9000serien var rimelig ny Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 S Video finnes i allefall på mitt 3850 og 4670 i allefall. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ja det kom vel kanskje på noen av de kortene beregnet til mediacenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå