evenandreas Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg lurer rett og slett på om man kan spille dette spillet på Windows 7? Jeg sjekket på www.srtest.com og der står det at W7 ikke støtter Mercenaries 2.. Siden srtest.com ikke er helt Pålitelig så dobbel sjekker jeg med dere, så er det noen som kjører det på W7? Mvh EvenAndreas Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 De aller fleste(bortimot alle) spill som funker i Vista, funker også i Windows 7. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 det fine me Win7 er at det driver både XP spill samt Vista spill! så ja det funker ;D Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kompabilitetsmodus heter det, og det funker desverre ikke i alle spill. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har spilt det sjøl på W7, funker fette fint Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har spilt det sjøl på W7, funker fette fint pass ordbruket vær så snill vet det er fristende med sånne org (kommer fra nordland selv) men det er da ikke nødvendig me disse ordene i et offisielt forum? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har spilt det sjøl på W7, funker fette fint pass ordbruket vær så snill vet det er fristende med sånne org (kommer fra nordland selv) men det er da ikke nødvendig me disse ordene i et offisielt forum? Jeg kommer ikke fra nordland og jeg hakke peiling på hva det betyr. Men kan tenke meg til det bare fjerne e og legge på i :-) Uansett, når jeg sier det mener jeg "jævlig fint". Kanskje ikke fryktelig mye bedre ordbruk akkurat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå