Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer under sex... (første gangs.. forsøk)

Gjest IcMode

Anbefalte innlegg

Gjest IcMode

Heisann, dere..

Jeg har en flott kjæreste som jeg digger og senest i forgårs prøvde vi å ha sex for første gang, men jeg stresset så fælt med den kondomen...

Ja, jeg vet hvordan den skal på (hold på tuppen, rull den ned), men i og med at man skal trekke tilbake forhuden, hvordan får man den over den "kanten" som det blir når man trekker bak forhuden? :S

Så det jeg lurer på, må forhuden heeeelt ned før man kan ta på en kondom eller? For min del ruller den litt opp igjen hvis jeg prøver å trekke den hele veien ned og å få den over "kanten" går ikke helt heller.

Ble også ganske stresset, da det var/skulle bli første gang for oss begge, og jeg fikk veldig nerver, a la "jeg må få dette til nå..." gjorde at det heller ikke var lett å holde den oppe.

Noen tips på denne prestasjonsangsten, men først og fremst det med kondomen?

Mvh

Gutt 19, som ikke har hatt særlig erfaring med jenter.... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

For at du ikke skal bli så stressa så kan du kanskje få henne til å runke deg litt på forhånd og så hjelpe deg å ta den på?

Lenke til kommentar
Gjest lurerdu

kan være litt stress første gang, jeg er også slik at om jeg ruller tilbake forhuden er den ikke under kanten. men bare dra den ned, la den gå litt opp, sett på kondomen også drar du huden nedover og "holder" den nede mens du stikker tissen din inn i hun. Førstegang er somregel flopp for alle men på forskjellige måter. Jeg selv greide og sprekke 2 kondomer pga jeg bomma litt og fikk dratt med litt av ytre kjønnsleppa inn så kondomen sprakk + at jeg ikke greier og komme med kondom :p

Lenke til kommentar
Gjest IcMode

Hei igjen...

Takker for svar, det var nok Aeneas som var nærmest på det jeg lurte på. Da får vi prøve det ;)

Og Anfall: jah, vi kan prøve på det neste gang...

Lenke til kommentar
Jeg selv greide og sprekke 2 kondomer pga jeg bomma litt og fikk dratt med litt av ytre kjønnsleppa inn så kondomen sprakk + at jeg ikke greier og komme med kondom :p

Jeg vil tro det var indre kjønnsleppe du dro med deg. Hadde det vært ytre ville det nok vært litt vel smertefullt med mindre hun har sånne som henger og slenger :p

Faktisk er det beste at hun tar på deg kondomen om du stresser med det. Eventuelt kunne du "øvd" deg alene, både påsetting og sex med den. Altså, onanere med den på :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...