Khogn Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hei! Jeg hadde tidligere spillet Midnight Club LA og har spilt noen timer, så jeg har en savegame liggende på harddisken fra før. Etter å ha fått ripe i spillet kjøpte jeg det på nytt men denne gangen den som heter "Complete Edition" og som skal inneholde etter det jeg har forstått et stort ekstra område samt en rekke nye biler. Jeg har nå prøvd å fyre opp den nye versjonen men merker ingen forskjell. Hvordan får jeg opp det ekstra materialet? Bør jeg slette min tidligere savegame og starte på nytt, eller eventuelt installere noe? I så fall hvordan? På forhånd takk for hjelpen Endret 7. januar 2010 av Khogn Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg mener og huske at du kun får flere ikoner på mappet du kan besøke, altså flere race osv øverst til venstre. Hvis du ikke runnet MC LA tidligere,så er det vanskelig og "se" det nye innholdet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan du kjøpe Range Rover? Det er en av de nye bilene som ikke var i den originale versjonen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg skal prøve og si ifra Edit: OK jeg har prøvd å se på tilgjengelige biler til kjøp og det er t.o.m. politibiler så jeg antar at alt er på plass! Endret 9. januar 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå