Actibus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har fått et par forespørlser fra bekjente om muligheten til å hjelpe deres firma med diverse pc support, oppsett av nettsider samt andre relaterte ting. De ønsker at jeg fakturer dem pr time, så det jeg lurer på er hva som er en nogenlunde normal timepris for slikt? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 det vil jeg si kommer helt ann på hvor proff du er! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det kommer HELT an på din kompetanse og rolle oppi alt. En normal timepris for konsulentarbeid ligger på alt i fra kr 600 og oppover. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Tenkte på noe rundt 500,- timen, men var redd det var mye, men tydeligvis ikke:P Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hvis du føler du er verdt det; kjør på! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan, som SirAmp er inne på, være verdt å ta en vurdering i forhold til din kompetanse. Men det kan også være verdt å vurdere det opp i mot "konkurrerende" bedrifter/konsulenter i nærheten. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 en annen ting man må vurdere er hvor kompliserte oppgaver man snakker om, kan ikke ta 1000 kr timen for noe en ape kunne klart. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Takk for tilbakemeldinger:) No monkey jobs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå