galaxee Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 eg får ikke email når noen svarer på en post og har sjekka på profiler ja varsle svar på dette teamet, er også merk Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er du registrert med riktig email-adresse? Lenke til kommentar
norway Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, jeg får email. Har du krysset haken nederst når du svarer på topics ? Kryss av "varsle svar på dette temaet" Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Ja, jeg får email. Har du krysset haken nederst når du svarer på topics ? Kryss av "varsle svar på dette temaet" eg får ikke email når noen svarer på en post og har sjekka på profiler ja """varsle svar på dette teamet, er også merk"" ja e-posten er rett,så må være noe gale med hotmail har ikke fått svar på over ...ehh! som eg kan huske Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 herre*ud, du må jo oppgi riktig e-post adr. eller sjekke at du ikke blokkerer e-posten som du skal motta, og sist men ikke mins merke av for å motta varsler... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg får ikke mail og alt har blitt prøvd... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ja e-posten er rett,så må være noe gale med hotmail har ikke fått svar på over ...ehh! som eg kan huske Hotmail. Microsoft. B0rk b0rk b0rk. (dette er kun spekulasjoner Prøv å endre adressen din, og se om det er Hotmail som fuxx0rer mailene. Gratis adresser får du f.eks på www.portalen.no Lenke til kommentar
HEE Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 eg får ikke email når noen svarer på en post og har sjekkapå profiler ja varsle svar på dette teamet, er også merk jeg har også samme problem har sjekket alle innstillinger seff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå