bendIT1337 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Heisann! Liker du tekstbaserte spill? - Da er ### spillet for deg, flott tekstbasert mafiaspill! Det er ikke så veldig nytt, men det er veldig få antall spillere for tiden! Så håper dere kommer å prøver! Klarer du å bli den mektigste? Kom igjen Registrer deg med denne linken; ### Endret 7. januar 2010 av Marekatten Fjernet reklamelink Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Velkommen skal du være her til diskusjon.no. Ikke at jeg tror at dette er den eneste brukeren du har her. For det første, så er ikke reklame tillatt her på forumet. Og for det andre, er du klar for hvor drittlei denne delen av forumet er tråder relatert til dette fjortisfenomenet? Du og tråden er rapportert. Få deg en hobby. Tredje; Du kan kan ikke bumpe en tråd før det har gått 24 timer. Endret 7. januar 2010 av Algific Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg gikk inn for å registrere meg etter å ha gått inn på lenken din, men ser at det er 12 års grense Skulle gjerne fått registrert meg altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg