Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tråden er mer gullkorn enn selve gullkornet i førstepost, god fredags underholdning! Vi er her hele uka, husk å tipse servetrisene Lenke til kommentar
fsx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 er det flere linker om dete ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 er det flere linker om dete ? Linker? Uhm nei? Hvis du mener tråder så nei der også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Denne hadde jo en god start, men slemme modder drepte den før den virklig kunne ta av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190480 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ååååh, der greide endelig å ta kontroll over meg selv igjen. En gang på 1990-tallet ble jeg voldtatt av en geit som slo en stein i hodet mitt, og etter det 1337. slaget fikk jeg kraftig hjernerystelse og besvimte. Siden den gang har jeg skiftet personlighet et sekssifret antall ganger og postet rundt 14,9 millioner innlegg på dette forumet, med med over 180.000 forskjellige brukere. Men nå er jeg fri! FRI! FRIIIIII! Hm.. hvorfor informerer jeg egentlig dette forumet, som bare består av meg selv, om dette? Endret 9. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mokko. Det består av meg OG deg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Riktig det, men du (jeg) består av meg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg Du kan jo bevise det. Nå stenger jeg tråden, og så kan du åpne den igjen som en annen mod... Edit: Ikke det nei... Geir Endret 14. januar 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg Du kan jo bevise det. Nå stenger jeg tråden, og så kan du åpne den igjen som en annen mod... Edit: Ikke det nei... Geir Du ga meg ikke lang nok tid, jeg var opptatt med min ekte bruker, Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg Du kan jo bevise det. Nå stenger jeg tråden, og så kan du åpne den igjen som en annen mod... Edit: Ikke det nei... Geir Du ga meg ikke lang nok tid, jeg var opptatt med min ekte bruker, SIKERT!! det er ikke sant!, ta og utesteng meg da !? i 2 dager Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 haha, epic thread is epic Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Etter hva jeg ser så har Gunfreak våre så opptatt med og poste for alle andre moderatorene at han rent glemte denne tråden tipper tom waits for alice selv vet hvor mange inlegg dette blir til samen. Endret 14. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg Du kan jo bevise det. Nå stenger jeg tråden, og så kan du åpne den igjen som en annen mod... Edit: Ikke det nei... Geir Du ga meg ikke lang nok tid, jeg var opptatt med min ekte bruker, Dette er min ekte bruker, fuckings personlighetssplittelse. Vi er alle meg. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gidder å snakke med meg selv. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg Du kan jo bevise det. Nå stenger jeg tråden, og så kan du åpne den igjen som en annen mod... Edit: Ikke det nei... Geir Du ga meg ikke lang nok tid, jeg var opptatt med min ekte bruker, Dette er min ekte bruker, fuckings personlighetssplittelse. Vi er alle meg. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gidder å snakke med meg selv. ta og utesteng meg da vis du er mange brukere !!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Uhm, kan jeg roe ned quotingen litt? 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ta og utesteng meg da vis du er mange brukere !!! Du vet, du er den irriterende siden av meg, som ofte får resten av meg til å: Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ta og utesteng han for det er forbudt og ha flere brukere Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Trippel facepalm anyone? Gullkornene i denne tråden blir jo nesten bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Konge tråd dette her. Noen ganger er jeg jævli morsom altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå