Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ok, Du skjener vel meg jeg er mest kjent som "bruker" bare så du veit det! Det var dumt. For det er ikke lov å opprette mer enn en bruker her på forumet. Ta kontakt med meg på PM, så skal vi se hva vi gjør. Tråden stenges. Jeg måtte le Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ahahah, så den i tråden! :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 The Ultimate FAIL! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HAHahAha ja Selveid er velleid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har faktisk flere dusin brukere på forumet, blant annet Simen1, ATWindsor, Dotten og Alastor bare for å nevne noen, faktisk når jeg tenker etter, er alle moderatorer egentlig meg 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Gunfreak: Jeg viste det var noe muffins! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling. 3 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hvem har gitt de 70 slavene norskopplæring da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Prøv og feil-metoden. En skrivefeil og slaven blir hengt opp etter øyelokkene og tvunget til å blunke. To feil = nakkeskudd. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 The Ultimate FAIL! http://www.stopsayingfail.com/ 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling. Overse L4r5, da det også er en av mine brukere, jeg bare kverulerer meg meg selv for morroskyld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling. Overse L4r5, da det også er en av mine brukere, jeg bare kverulerer meg meg selv for morroskyld Problemet vårt er at vi er egentlig separate personligheter som deler samme kropp. Ulempen er at jeg har oppdaget analsexens gleder, mens gunfreak-personligheten fremdeles stiller seg skeptisk. Og når jeg kommer så klarer jeg ikke lenger holde kontrollen over kroppen så da overtar gunfreak-personligheten. Han har fått seg et par overraskelser på den måten. 8 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling. Overse L4r5, da det også er en av mine brukere, jeg bare kverulerer meg meg selv for morroskyld Problemet vårt er at vi er egentlig separate personligheter som deler samme kropp. Ulempen er at jeg har oppdaget analsexens gleder, mens gunfreak-personligheten fremdeles stiller seg skeptisk. Og når jeg kommer så klarer jeg ikke lenger holde kontrollen over kroppen så da overtar gunfreak-personligheten. Han har fått seg et par overraskelser på den måten. Ja som sist vi var på ferie til Fire island, du sa det skulle bli en hyggelig familie ferie, men når vi kom dit var det 250 homser i lær klær og politi uniformer, jeg kunne ikke drite riktig i en måned etterpå Endret 7. januar 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gunfreak er min bruker liker å poste på han mest som dere ser Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Snart får dere alle en PM av en moderator Endret 8. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Snart får dere alle en PM av en moderator Ja snart, får vi alle en PM av meg, "hvem sa det" "ikke se på meg" "jeg tror noen følger etter meg" "nam pizza" "Jeg tror pizzan min ser på meg" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tråden er mer gullkorn enn selve gullkornet i førstepost, god fredags underholdning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå