Gå til innhold

Du kjenner meg

Natrich

Anbefalte innlegg

Ok, Du skjener vel meg jeg er mest kjent som "bruker" bare så du veit det!

Det var dumt. For det er ikke lov å opprette mer enn en bruker her på forumet. Ta kontakt med meg på PM, så skal vi se hva vi gjør.

Tråden stenges.

Jeg måtte le

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Du juger! Det er et velkjent fakta at Simen1 egentlig ikke eksisterer. Men du er ikke han. Det er 70 slaver fra Filipinene som piskes til å poste for ham dag inn og dag ut. Hvis ikke de når poste-kvoten sin får de ikke brødskalken som ellers kastes inn til dem en gang for dagen på deling.

Overse L4r5, da det også er en av mine brukere, jeg bare kverulerer meg meg selv for morroskyld

Lenke til kommentar

Overse L4r5, da det også er en av mine brukere, jeg bare kverulerer meg meg selv for morroskyld

Problemet vårt er at vi er egentlig separate personligheter som deler samme kropp. Ulempen er at jeg har oppdaget analsexens gleder, mens gunfreak-personligheten fremdeles stiller seg skeptisk. Og når jeg kommer så klarer jeg ikke lenger holde kontrollen over kroppen så da overtar gunfreak-personligheten. Han har fått seg et par overraskelser på den måten.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Problemet vårt er at vi er egentlig separate personligheter som deler samme kropp. Ulempen er at jeg har oppdaget analsexens gleder, mens gunfreak-personligheten fremdeles stiller seg skeptisk. Og når jeg kommer så klarer jeg ikke lenger holde kontrollen over kroppen så da overtar gunfreak-personligheten. Han har fått seg et par overraskelser på den måten.

Ja som sist vi var på ferie til Fire island, du sa det skulle bli en hyggelig familie ferie, men når vi kom dit var det 250 homser i lær klær og politi uniformer, jeg kunne ikke drite riktig i en måned etterpå

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...