mrDave Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, er det det? Har hørt at man risikerer å måtte betale moms/toll? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er noen butikkerfaringer i prisguiden. Bestiller man fra den Norske Dustinhome.no er 25% moms inkludert i prisen. Det er ikke toll på innførsel av elektronikk til Norge. Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg har selv tidligere bestilt varer fra Dustin Home for opptil flere tusen kroner. Jeg leverte også noe tilbake på angrerett, da jeg ikke var helt fornøyd med et headset. Fikk tilbake pengene med en gang. Anbefales. Endret 10. januar 2010 av Dyst Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dustinhome er 100% trygt. Det er en av de største kjedene i skandinavia på elektronikk/netthandel. De er forholdsvis nye her i Norge, men har vært i Sverige lenge! Nå vil de satse på det norske markedet, og konkurrere med Komplett, mpx osv. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Komplett og Dustin er dei 2 største eletro nettbutikker i skandinavia, altså du kan trykt handle fra dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå