Gå til innhold

I'm in love

Anbefalte innlegg

Skal fortelle dere en liten historie om min nye helt, denne jenta i en alder av 9 år fikk i oppgave å lage et "science project" i usa noe barn gjør rett som det er på skoler der, hun bestemte seg for å takle "Therapeutic touch" AKA TT

Dette går ut på at spesielle healere kan gjøre deg bedre bare ved å "kjenne et felt/aura ect." og gjøre deg bedre bare med å dra hender over kroppen din uten å en gang ta på deg, Jenta bestemte seg å gjøre det riktig, hun var ærlig nysjerrig på om dette hadde noe for seg, moren hennes var sykepleier og fikk gjort det slik at lille Emily kunne teste 40 TT healere.

Det hun gjorde var å dekke for disse healerne så de bare kunne stikke hendene ut av to hull i en papp plate, hun plaserte så seg selv på andre siden og holdt hendene sine over hendene på healerne og de skulle fortelle hvilken hånd hun hadde sin hånd over, noen ganger hadde hun ikke hånda over i det hele tatt.

Dette viste seg at disse healerne hadde bare 42% sjangse på å "føle" altså de hande mindre enn 50/50 noe som var et klart singnal på at dette var bullshit, så hun hadde med andre ord i en alder av 9 brukt den vitenskaplige metode for å motbevise en del av new age "medisin"

Som om ikke dette var nok, ved hjelp av en forfatter og sin mor publiserte hun en artikel i Journal of the American Medical Association en peer-reviewed vitenskapelig tidsskrift i en alder av 11!!!!! år

Hun står i guinees book of records som den yngste persjonen som har gjort dette,

Og bare for å gjøre det klart jeg er ikke forelsket i en 11 år gammel jente, huin er nå 22 og veldig pen.

Jeg syns bare dette var drit kult, en liten jente som bruker den vitenskaplige metoden og faktisk beviser eller motbeviser noe, når jeg var 9 lekte jeg med power ranges

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...