BloodRedShoes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, En litt snodig situasjon har oppstått for mitt vedkommende. Jeg studerer utenlands og i løpet av høsten blusset det opp litt kontakt med min eks hjemme i Norge. Hun visste at jeg har vært deprimert en stund og i så måte ville hun nok bare hjelpe til. Dette satte jeg umåtelig pris, da det hjalp meg de stundene jeg var nedfor. Uansett, etterhvert som tiden gikk så hadde vi mer og mer kontakt. Vi begynte faktisk å snakke om sex også, noe vi ikke har gjort siden bruddet i 2007. Vi spøkte med at kanskje vi skulle bedrive den slags i juleferien. Videre har vi faktisk avtalt en stund at hun skulle komme ned og besøke meg i jan/feb, helt uforpliktende egentlig. Uansett, det gikk jo som det kunne gå i juleferien. Sexen ble gjennomført og vi hang endel i sammen også. Som sagt, sliter jeg med depresjoner, men hun klarte faktiske å få et smil rundt munnen min. Det ble avtalt at hun skulle komme ned i midten av januar for det planlagte besøket. Alt vel og fint så langt tenker du. Hun ga tidlig uttrykk for at hun ikke var interessert i noe mer, og det var jeg forsåvidt enig i med tanke på situasjonen. Likevel hadde jeg en rar følelse når jeg dro tilbake tidligere uken. Kanskje følte jeg noe etter det som hadde skjedd. Hun ringte i går da hun skulle bestille billetter og selvsagt ville hun ha en bekreftelse på at det ikke var noe følelser i sving. Jeg svarte at det hadde jeg ikke tenkt på og i så måte trengte jeg litt betenkningstid. Spørsmålet blir da hva som er det lureste for fremtiden. Skal jeg fortelle at jeg ikke tror det er en lur ide fordi jeg ikke er sikker på mine følelser eller skal bite det i meg og be henne komme ned? Tapet er jo allerede sikret, sier jeg nei så mister jeg nok kontakt (en oppmuntrende venn) samtidig som hun innser at jeg ikke klarte holde følelsene tilbake. Sier jeg ja kan det fort bli et litt snodig utfall turen. Det rare er at jeg følte hun også hadde det morsomt når vi hang sammen i juleferien så jeg er litt forvirret. Innspill mottas med takk :-) Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Misunner deg ikke den situasjonen der nei. Men jeg synest du bør si til henne at du ikke er sikker på om det er det lureste at dere møter hverandre igjen på den måten. Du må jo også få frem at du ikke vil miste kontakten helt med henne, men at du trenger å trekke deg litt tilbake med å finne ut hva du egentlig føler for henne. Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Takk for svar. Ja, det er jo kanskje den mest fornuftige løsningen. Samtidig har jeg jo lyst å vise henne stedet jeg bor, uten det trenger å føre noe sted av den grunn. Jeg vet jo at dersom jeg hadde gått inn for det så er det langt fra umulig at det kunne blitt, men jeg vet ikke selv om det er noe jeg skal bruke ressurser på. Spørsmålet er nå i første rekke om det er mulig å gjøre hennes opphold kjekt dersom hun skulle komme. Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dersom du er sikker nok på deg selv og følelsene dine, er det jo greit at du får besøk av henne. Det avhenger jo om du hadde "taklet" det, viss du sjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå