Synt4xx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, For litt siden begynte pc'en min å skru general volumet av seg selv hver gang jeg skrudde den opp. Er det noen som vet hva som forårsaker problemet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sannsynligvis har knappen som stiller ned lyden hengt seg opp. Trykk den hardt ned ettpar-tre ganger å se om det hjelper:) Lenke til kommentar
Patsi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Pussig, det gjør min også. Når jeg stiller volumet opp eller ned, lever den alltid sitt eget liv litt før den stabiliserer seg. Det er egentlig ganske irriterende. Hvilken OS bruker du? Jeg har Windows 7, men det var sånn på Vista også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vista/Windows 7 har kan justere volum av seg selv per applikasjon. Et program kan påvirke volumet til et annet, gjerne om mikrofonen er aktiv. Sjekk derfor volum-mikseren. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Fant ut hva det var , Har razer tastatur med noen touch følsomme knapper som play/stop, lyd opp/ned osv, den hadde på en eller aen måte hengt seg opp. Med en gang jeg trykket på den gikk lyden opp uten å gå ned igjen. Takk for tips og svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå