Binders' Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Snart er det på tide å kjøpe bil, og jeg er litt usikker på hva man bør gå for å hva man bør styre unna. Har noen ønsker til førstebilen blandt annet: - helst 3 dører - må være 4/5 seter - litt kraft under panseret er å foretrekke - må se litt kul ut - fint med litt utstyr, sånn ac, skinnseter osv. - rwd er gøy - helst manuell gir Det er ikke nødvendig at bilen fyller alle ønskene over, men det er for å avgrense forslagene litt, slk at det ikke blir så mye toyota hiace osv. Har ikke tenkt til å style bilen så veldig mye, kanskje noen nye felger osv om nødvendig. Når det gjelder pris hadde jeg ikke tenkt til å bruke noe mye mer enn 50000,- men er bilen i sikelig bra stand og har bra motor osv. er jeg villig til å bruke rundt 100000,- Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Legg på 50k til og kjøp deg en fint brukt BMW e46 320 Oppfyller alle dine krav og litt til! Random bil fra google Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 er vel nogle dører for mye hvis karen ønsker 3 dører? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bmw lager coupe'er også, så det skulle nå ikke være noe problem Nytt random bilde fra google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå