andreas__891 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, hvor skal eg begynne. Når mitt forhold var fersk så var alt helt perfekt. Vi flyttet sammen i løpet av 2 måner og alt var helt perfekt. Nå er det begynt å blåse litt. Hun har forandret seg og eg har tydeligvis forandret meg. Eg får hørre at eg er litt for kontrollerende. Noe som kanskje er litt sant for når hun prøver å få seg nye venner så blir eg med en gang sjalu og bryter ned i tårer. Dette spesielt om det er en gutte venn. Og nå så vil hun flytte ut. MEN hvordan kan eg finne fram til den "gamle" meg? Noen tekniker osv. For eg har overhodet ikke lyst til å miste denne fantastiske jenten som eg elsker over hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Problemet ligger jo i ditt eget hode. Du må bare klare å jobbe med deg selv på denne, det er venner hun er med de andre, ikke noe mer. Det at du blir så sjalu at du bryter ut i tårer betyr jo bare at du er fryktelig redd for å miste henne, og at du virkelig er glad i henne. Men altså, hun er et fritt menneske hun også. Selv om dere er sammen, og selv om hun elsker deg også. Cluet her er om du klarer å gi slipp på tanken om at hun har andre, eller; legg fra deg de tankene du får når du blir så sjalu som du blir. Dersom det er fordi du har dårlig selvtillit i forhold te guttevennene hennes, om du er redd for at hun skal slå opp med deg, eller hva det nå skulle være som gjør at du reagerer slik du gjør. Så må du gi slipp på de tankene! Jobb litt med dette, så skal det gå fint! Har selv hatt perioder der jeg har blitt grusomt sjalu på slike ting, men da har jeg trukket meg tilbake en kort stund og gått gjennom tingene jeg bekymra meg over. For så å gi slipp på det. Og dette skal jeg love deg funker. Innse at hun er en like fri person som alle andre, men det er deg hun er sammen med! Det er deg hun bor med, det er deg hun elsker! Det er det du prøver hardt på å frastøte deg du tiltrekker deg i det store og hele. Husk på den. Lykke til! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 takk for svar! skal jobbe med det Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Snip! What he said. Hvis du ikke greier å beherske sjalusien og kontrollen du vil ha over henne, vil hun bare prøve å rive seg mer vekk. Da vil hun se til guttevennene sine og se at de lar henne gjøre som hun vil. Da er det en mulighet for at hun blir tiltrukket mot de. Man kan si at du faktisk skaper muligheter for kjæresten din til å se etter kjæreste-egenskaper hos andre. Skaden kan allerede være gjort. At hun allerede føler at du kveler henne. Det du burde gjøre var å si til henne at du har sett litt på deg selv og ser egenskaper i deg selv som du ikek liker(sjalusien). Si at du jobber med det, og faktisk jobb med! Si at hun kan gjøre akkurat slik hun vil, du er bare glad i henne og vil at hun skal ha det bra. (Noe jeg antar at du vil) Lenke til kommentar
Gjest bolla marie Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vell, eg trur skaden alt e gjort som dei seie... trur alt hu har fonne seg ein, men håper eg tar feil... husk at ho blir meir opptatt av andre guttar når du oppføre deg som om du "eige" henna... gjør at du kanfår å få ho te å forstå at du kje meine henna noge vondt, men at du elske henna Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marita_* Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vell Andreas, selv hvor mye jeg elsker deg og dusa du ville følge ise rådene... er jeg redd for at du igjen lot sjalusien din gå for langt... tenk å bare gå inn fordi du ble lei deg...! Farvell vennen, elsker deg egentlig, men kan ikke leve med deg slik som det her Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Vell Andreas, selv hvor mye jeg elsker deg og dusa du ville følge ise rådene... er jeg redd for at du igjen lot sjalusien din gå for langt... tenk å bare gå inn fordi du ble lei deg...! Farvell vennen, elsker deg egentlig, men kan ikke leve med deg slik som det her Ka faen? Dette var årets teiteste melding. Edit: Dette må være et troll, viss det faktisk er dama til trådstarter. Så er ikke hun noe å samle på. Endret 9. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå