Thomhess Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg har fått i oppdrag fra min far å lete opp en iPhone til han. Kriteriene er at den skal være ny (ikke brukt) og uten binding slik at han kan bruke sitt eksisterende abonnement. Siden han for det meste er ute etter visse applikasjoner er det det samme om det er en iPhone 3G eller 3GS. Da jeg selv kjøpte iPhone 3G kjøpte jeg med abonnement og betalte bruddgebyr. Er det noen billige løsninger på denne måten, eller er det andre muligheter? Spørsmålet er egentlig: Hvordan kan man på kjøpt en iPhone på billigst mulig måte? Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg har fått i oppdrag fra min far å lete opp en iPhone til han. Kriteriene er at den skal være ny (ikke brukt) og uten binding slik at han kan bruke sitt eksisterende abonnement. Siden han for det meste er ute etter visse applikasjoner er det det samme om det er en iPhone 3G eller 3GS. Da jeg selv kjøpte iPhone 3G kjøpte jeg med abonnement og betalte bruddgebyr. Er det noen billige løsninger på denne måten, eller er det andre muligheter? Spørsmålet er egentlig: Hvordan kan man på kjøpt en iPhone på billigst mulig måte? Iphone selges bare med binding, altså abbonement... Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg har fått i oppdrag fra min far å lete opp en iPhone til han. Kriteriene er at den skal være ny (ikke brukt) og uten binding slik at han kan bruke sitt eksisterende abonnement. Siden han for det meste er ute etter visse applikasjoner er det det samme om det er en iPhone 3G eller 3GS. Da jeg selv kjøpte iPhone 3G kjøpte jeg med abonnement og betalte bruddgebyr. Er det noen billige løsninger på denne måten, eller er det andre muligheter? Spørsmålet er egentlig: Hvordan kan man på kjøpt en iPhone på billigst mulig måte? Iphone selges bare med binding, altså abbonement... Joda, men betaler man bruddgebyr får man den uten... Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg har fått i oppdrag fra min far å lete opp en iPhone til han. Kriteriene er at den skal være ny (ikke brukt) og uten binding slik at han kan bruke sitt eksisterende abonnement. Siden han for det meste er ute etter visse applikasjoner er det det samme om det er en iPhone 3G eller 3GS. Da jeg selv kjøpte iPhone 3G kjøpte jeg med abonnement og betalte bruddgebyr. Er det noen billige løsninger på denne måten, eller er det andre muligheter? Spørsmålet er egentlig: Hvordan kan man på kjøpt en iPhone på billigst mulig måte? Iphone selges bare med binding, altså abbonement... Joda, men betaler man bruddgebyr får man den uten... Det er vell bare Telenor og Netcom som selger iPhone. Det kan jo ikke være vanskelig og finne ut hva prisen blir hvis man bare søker litt på sidene deres. Telenor Netcom Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har sett, men skjønner lite av det. Telenor sin side er også helt kaos. Finner ingen bruddgebyr-priser Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er mulig at du faktisk må ringe dem og spørre (dette er jo noe de helst vil unngå, og da gjør de det litt vanskelig å finne ut om hvordan det gjøres?) Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Chess selger også Iphone... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 https://prisguiden.no/sok?pg-q=iphone&n= Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) edit: beklager superbump. Endret 8. februar 2011 av henrik_s Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 www.apple.com/no er vel det første stedet man burde se om man skal ha en iPhone uten abonnement Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Bare å kjøpe fra Apple. Ville vurdert iPhone 4 på tross av merkostnaden mtp kompabilitet fremover. (Jfr. funksjoner i iOS som ikke er tilgjengelige for de første generasjonene.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå