chri-ot Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Håper jeg la dette i riktig kategori Nå som det blir så fort mørkt, blir det nesten ikke tid til trening ute. Noen som har noen tips på trenigs ting man kan gjøre på rommet, skikelig svett altså, lissom få varma opp musklene ordentlig:D Btw her tenker jeg ikke på noe trenings senter elns. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal du ikke si hva du vil? Målet ditt? Skal du varme deg? Gå ned i vekt? Holde formen oppe? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Skal du ikke si hva du vil? Målet ditt? Skal du varme deg? Gå ned i vekt? Holde formen oppe? egentlig bare holde formen oppe blir så liten tid etter skolen, før det blir mørkt.Kun 1 time med ski Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Phusups Situps Pullups regner jeg med at du kan. Planke og sideplanke (se litt ned) Trisepc, Utholdenhetstreningen blir det værre med, kan vel ikke løpe rundt inne. Hoppetau? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 PhusupsSitups Pullups regner jeg med at du kan. Planke og sideplanke (se litt ned) Trisepc, Utholdenhetstreningen blir det værre med, kan vel ikke løpe rundt inne. Hoppetau? de 2 linken var supre! hehe, meg og hoppetau Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hoppetau, boksesekk, springe i trapper, gå/springe i trapper med sekk, hoppe i senga, hodeskulderkneogtå, ligg på magen -> stå opp-> ned på ryggen-> opp igjen, bruk fantasien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå