FpsStu Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Helt siden når skoler begynte å få data, til en dag i dag, der jeg snart er ferdig med grunnkurs, har jeg spillt Vikinglandsbyen på skolen... Dette er Strategy spill på MAKS!!! Er det noen som har dette spillet eller vet om steder jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hehe husker jeg prøvde det engang, mormora mi er lærer var ganske kult faktisk..... vet ikke hvor du får det nei... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Heter det ikke vikingbyen? Jeg synes det er litt mer kunnskapsspill da (masse strategi med men) du får store goder hvis du greier å vite at det er viktig å hente malm om vinteren og ikke sommeren Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Regner med at dette er riktig link: http://www.skbh.abnett.no/ikt/Programvare/...d/last_ned.html nAz-guL Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 det spillet var så forbaska bra Vikingbyen 2 rocka enda hardere da Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Regner med at dette er riktig link: http://www.skbh.abnett.no/ikt/Programvare/...d/last_ned.html nAz-guL riktig link, men krever passord... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 er ikke du 1337 haxxor da?? Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Helt siden når skoler begynte å få data, til en dag i dag, der jeg snart er ferdig med grunnkurs, har jeg spillt Vikinglandsbyen på skolen... Dette er Strategy spill på MAKS!!! Er det noen som har dette spillet eller vet om steder jeg kan få tak i det? Tror jeg ha spilt det faktisk!!!! Men er ikke det 10 år gammelt?? Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Helt siden når skoler begynte å få data, til en dag i dag, der jeg snart er ferdig med grunnkurs, har jeg spillt Vikinglandsbyen på skolen... Dette er Strategy spill på MAKS!!! Er det noen som har dette spillet eller vet om steder jeg kan få tak i det? Tror jeg ha spilt det faktisk!!!! Men er ikke det 10 år gammelt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå