magiQ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Har da et lite problem med mitt Call of Duty 4. Jeg reinstallerte spillet fordi "mods"-mappen var blitt borte, og jeg trenger denne for å recorde in-game CoD. Problemet startet når jeg installerte på nytt. Jeg fikk opp feilmelding om at en fil ikke ble funnet(vet ikke om dette var på cd-en eller noe annet), og i all min uvitenhet trykket jeg "prøv på nytt". Denne meldingen kom igjen opp etter 2 minutter, og trykket enda en gang "prøv på nytt". Etter dette kom ikke meldingen opp mer, men etter at installasjonen tydeligvis skulle være ferdig, og denne "bar-en var fylt helt opp, skjedde det ingenting. Den sto fortsatt og loadet, noe den fortsatte å gjøre helt til jeg avsluttet installasjonen via CTRL+ALT+DEL. Når jeg da prøvde å starte iw3mp eller iw3sp, så funket det ikke. sp startet ikke overhodet, mens mp stoppet på en svart screen med loading-mus. Jeg har i ettertid prøvd å installere det både 2 og 3 ganger, men har samme problemet. Jeg har også prøvd å patche spillet, men når jeg skal installere patchen finner den tydeligvis ikke CoD-mappen, selv om den ligger tydelig under Activision i programfiler. Jeg lurer da på om det kan være filene som manglet under installasjonen som er grunnen til dette, og om det da hjelper å laste ned CoD4 fra fks. Piratebay, der jeg er sikker på at alle filene medfølger, eller om det er andre muligheter? Endret 8. januar 2010 av liiland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå