Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i F-buddy

Anbefalte innlegg

Har hatt sex med en kollega i ca ett år. For 3mnd siden fant jeg ut at jeg hadde følelser for han. Jeg fortalte han det og sa på en fin måte at jeg tror jeg var klar for noe mer og hva han synes om det. Han gav meg ikke noe direkte svar. En uke senere hooket vi opp igjen, for meg betydde dette at han hadde tenkt over saken og var klar for mer, men en uke senere ringer han meg plutselig og sier han ikke vil ha noe mer, og at det nok er best at vi da slutter og bli med hverandre hjem etter jobb osv. Vi snakket ikke sammen på 2mnd, men den siste tiden har vi kommet på talefot igjen. For ett par dager siden hadde vi sex igjen. Og dagen etter. Nå har jeg ikke hørt noe fra han og jeg er sikker på at han tror jeg er ok med å bare ha sex og at ikke noe mer skal skje. Det er jeg ikke. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Er vanligvis ikke en som lar meg bruke i hele tatt, men for han er jeg bare så svak vil ikke gi opp håpet. What to do???? Pluss at vi jobber sammen 3 dager i uka og er vanskelig å bare kutte han ut og glemme han. Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du står mellom tre valg:

1. Fortsette som f-buddy.

2. Si at du ønsker noe mer eller fuck off.

3. Si at du ønsker noe mer, fortsette som f-buddy hvis nei.

var jo nummer 2 jeg prøvde sist. glad jeg var ærlig men brant meg stygt. føler vel at sansynligheten for at han har ombestemt seg nå er liten.

på en annen måte går ikke nr. 3 pga stoltheten min.. men ja..nå er jeg jo egentlig tilbake der jeg var.

vanskelig valg.

tell it like it is :), si at hvis det ikke er noe håp vil du ikke fortsette å holde på. ta vare på deg selv :)

jeg vet at du har rett, bare redd for at det blir baksmell... igjen

Endret av freba
Lenke til kommentar
tell it like it is :), si at hvis det ikke er noe håp vil du ikke fortsette å holde på. ta vare på deg selv :)

jeg vet at du har rett, bare redd for at det blir baksmell... igjen

jo lengere du venter, jo mer du holder på med ham, jo større blir smellen. som jeg sier, ta vare på deg selv, ikke hold på med en fyr og bli kjempeforelsket i han når du vet det ikke kan bli dere to, den dagen du innser det eller du ikke lengre kan holde på med ham kommer det som en murvegg i fleisen på deg. bare sier det, men du vet det fra før

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan hun snu alt på hodet helt plutselig.. Hun er jo kvinne. ;)

Men fra spøk til alvor. Jo, hun kan snu alt på hodet. Jeg kan ikke komme på en eneste grunn til at hun skal fortsette bare fordi at hun har gitt inntrykk av at ting er greit. Da blir bare smellen større for hennes del hvis hun ikke har ønsker om å fortsette på den måten.

Til TS:

Tenk på deg selv! Vær ego!

Si det som det er til han. At du vil ha noe mer, eller ingenting. Hvis du er redd for smellen, så tenk på den måten at smellen bare blir værre dess lenger du venter.

Lykke til

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at hvis det blir følelser under sånt så bør man avbryte det! I og med at en legger inn masse følelser, mens den andre da tenker kun på uforpliktet sex, da blir det dilemma at the end... Du får si det, og bli sammen med fyren hvis han vil... Hvis ikke ville jeg funnet en ny :)

Lenke til kommentar

Så sant så sant. Takk for alle svar.. de fleste tilsier vel at jeg burde droppe han..eller hvertfall fortelle han som det er. Ser han imorgen, så får vi se hva det blir til.

Uansett..forstår ikke hvordan menn kan ha uforpliktet sex og ikke engang bli sjalu (eller gi uttrykk for) når jeg blir sjekket opp av andre på jobb. Hvis jeg har sex med noen er det mitt territorium og ingen andres =) Jeg vil hvertfall ikke se personen med andre. Ser ikke ut som om det funker på samme måte med menn.

Lenke til kommentar

Joda, det fungerer på samme måte som med menn og.

Tingen er bare at folk er forskjellig. MEGET forskjellig, uavhengig av kjønn.

Det finnes de som kan ha uforpliktende sex, det finnes de som kun har eksklusiv sex, og det finnes de som ikke har sex i det hele tatt før man gifter seg. Og alle disse ytterkantene finner du i begge kjønn.

Så og si at alle menn fungerer sånn, blir litt for generaliserende. Jeg kjenner mange menn som kun har sex med de som de er i et ekslusivt forhold med, og jeg kjenner flere kvinner som kan ha uforpliktende sex.

Folk er heldigvis forskjellige. :)

Lenke til kommentar

Så jeg bestemte meg nok en gang si hva jg følte og at jeg forventer mer hvis det skal fortsette sånn. Synd at jeg ikke fikk mulighet for å si det for vi var for travle begge to på jobb. Etter jobb var det firmafest, og jeg var opptatt med nok av oppmerksomhet fra andre kollegaer.. Jeg la merke til at han vimset litt rundt og også flørtet endel med en annen jente. Når festen tok mot slutten var det snakk om hvor vi skulle på nach og som han selv sa; han var med på alt. Vi dro i forveien med bil til et stengt utested. Vi var der ca 3 timer men han dukte aldri opp. Viste seg at han dro på ett annet nach uten engang å si fra.. Sendte en meld hvor jeg spurte hvor det ble av han med ikke noe svar.. Er vel ett tegn på at han bryr seg minimalt. Vanskelig å takle.....Klarer bare ikke å bli avvist og inne i meg tror jeg han er mitt livs kjærlighet selv om jeg vet han ikke er det men følelsene tar overhånd. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar

Nå har du jo fått et bevis på at han bryr mest om seg selv, så da bør du gjøre det samme. Kutt ham ut, og ikke ha mer sex med han. Du ender jo bare opp med og føle deg brukt. Prøv og finne deg en ny f-buddy heller :)

Endret av pOOf
Lenke til kommentar
Nå har du jo fått et bevis på at han bryr mest om seg selv, så da bør du gjøre det samme. Kutt ham ut, og ikke ha mer sex med han. Du ender jo bare opp med og føle deg brukt. Prøv og finne deg en ny f-buddy heller :)

takk :) gir det et forsøk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...