Jaudu Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lurer på om det er noe tidsfrist på å ta oppkjøring, når du har bestått teoriprøven. du kan jo ta den når du er 17 og et halvt ( 1mnd til for meg) hvis jeg består teoriprøven, har jeg noe spesiell tid på meg for å ta resten av lappen da? hørt at når man har bestått teorien, så har man 3 år på seg for å fullføre resten av lappen, er det riktig? slik at hvis man ikke har klart det, så må du gjennomføre teoriprøva på nytt. også hørt at det er et halvt år..... så vet ikke hva som er riktig Kan noen fortelle meg hva som er riktig? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 3 år, jf trafikkopplæringsforskriften § 29-1. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 3 år, jf trafikkopplæringsforskriften § 29-1. Så det betyr at jg har 3 år på meg å ta oppkjøring osv? etter jeg har bestått teorien ? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det medfører riktighet. Men hvis du bruker de tre årene ville jeg tatt noen seriøse runder med meg selv om hvorvidt jeg var skikket til å være i trafikken, var jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå